Bürstner relanserar på webben

Publicerad: 2022-01-31   Uppdaterad: 2022-01-21

Mer design, struktur och känsla. Dessa tre ledord beskriver bäst Bürstners nya framträdande på webben.

Den digitala världen erbjuder många möjligheter, något som Bürstner konsekvent dragit nytta av när de nu lanserar sin nya hemsida (www.buerstner.com). 

– Behovet av digital information har i allt högre grad framförts av våra kunder, säger Bürstners marknadschef Thorsten Erhardt. Därför fann vi det nödvändigt att tillmötesgå kundernas önskemål och göra det möjligt för dem att uppleva våra produkter online. Vi börjar våra presentationer invändigt, och blir på så sätt en föregångare i branschen. 

Den nya hemsidan spelar en central roll i Bürstners digitaliseringsstrategi, och ger kunden bättre möjligheter att kommunicera direkt med tillverkaren.

Många presumtiva köpare har på ett ingående sätt bekantat sig med produkterna innan det är dags att uppsöka en återförsäljare: ”Vad passar mig bäst?”, ”Hur ser mitt drömfordon ut, in i minsta detalj?”, ”Hur mycket kostar fordonet, utrustat enligt mina önskemål?” Detta är typiska frågor som köparen har ställt sig redan i förväg.

På nästan alla frågor kan den nya hemsidan ge ett svar. Här finns 360°-vyer, konfigurator, videopresentationer av olika modeller, AR (Augmented Reality) och mycket mer.

Rulla till toppen