2005-03-08 kl 22:15
|
|
Min erfarenhet är att det inte hunnit bli så utbrett ännu Men det är säkert något som kommer mer och mer. Såg att |
2005-03-15 kl 10:43
|
|
Jag kan nog hålla med Kabefantasen. |
|
2005-03-15 kl 16:48
|
|
Vi har tänkt att nappa på detta. Man vill ju gärna kunna gå ut på denna sida och tjatta även under semestern,eller hur. Dessutom brukar man börja planera för nästa års semester under pågående semester. Vad är då bättre än att ha tillgång till Internet. Dessutom är det lättare att intressera ungdommar att följa med familjen på campingsemester om internetmöjlighet finns.Idag finns ADSL så internetanslutning är ingen omöjlig kostnad för de campingplatser som ligger på glesbygden. |
|
|
2005-03-15 kl 17:18
|
|
Sitter just nu i Spanien på en camping med trådlös Internet uppkoppling med 11Mb. Pris: 15?/vecka alt 40?/mån. |
|
2005-05-07 kl 21:13
|
|
Internet på semmeter nej tak |
2005-05-08 kl 17:57
|
|
Hej var på kronocampingen i Lidköping |
|
2005-05-08 kl 18:49
|
|
Det var dyrt, nästan billigare att koppla upp sig via laptop och mobiltelefon. |
|
2005-05-09 kl 09:42
|
|
KABE: Det tycker jag är ett ockerpris. |
|
2005-05-09 kl 11:46
|
|
Jag har delad mening vad det gäller behovet av tillgängligheten av datorer och Internet under semestervistelse. Personligen sitter jag nästan aldrig vid datorn under semester eller helger. Men räkningar ska betalas även under semestern och ibland behöver man ta reda på information som berör semestern och då är tillgängligheten av Internet bra. Jag tycker ca 20 kr/h är en rimlig avgift. Skön sommar på er! |
|
2020-03-31 kl 14:46
|
|
Jag har använt Internet i cirka 15 år och under denna tid har jag lärt mig mycket. Böcker bleknade i bakgrunden, nu all information på sidorna på webbplatser. |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 640 fristående campingplatser och 767 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.