Mullsjö Camping / av Asbest

• 1 svar
Mullsjö Camping
2014-11-15 kl 20:54

Efter att vid två tillfällen besökt Mullsjö Camping började jag fundera på varför en del vill vara campingvärdar för en Camping.Första gången vi var där hyrde vi en stuga. Stugorna ser bra ut från utsidan men när man kom in!!!!! Gamla våningssängar med tunna madrasser (skitiga),gammalt kylskåp som väsnas, svartmögel o mjukt golv i duschen samt städmaterial saknades. De tar dessutom bra betalt för stugorna. Påpekade detta för Sonja (tror hon hette så)och fick reda på att det var på gång att fixa till stugorna och att städutrustningen hade stulits nyligen. När vi två säsonger senare kommer dit med lånad husvagn så såg allt likadant ut. Våra vänner som var med hyrde en av stugorna och där hade ingenting hänt. Körde in på området och måste säga att det var den håligaste väg jag nånsin kört på. Vagnen studsade o for ändå att vi hade en låg hastighet , c:a 10km/h. När vi kom på plats och hade ställt i ordning allt så skulle vi koppla in TV:n då alla platser hade TV-uttag i skåpet. Efter ett antal sökningar gav vi upp. Kontaktade receptionen och pratade med dom och fick reda på att man måste ha en speciell kabel för att fi in nån bild. Snacka om undanflykter. Pratade lite med "långliggarna" och fick reda på att antennuttagen endast fungerade på ett fåtal ställen och det fanns tydligen inga planer på att rätta till detta. Inte undra på att vi såg så många paraboler överallt. Under de tre dagar vi låg på campingen så städades toaletterna inte en enda gång. Detta påpekade vi när vi åkte hem och fick till svar att den som städade hade ledigt denna helg!!!!!!!!!!!.Avgiften för duschen var 10:-!!!! Finns det någon camping som tar så bra betalt för c:a 5min duschning. Tur att vi inte hade några barn med oss.På Området stod det också ett antal gamla husvagnar uppställda. Detta var tydligen campingvärdens egna "Till Salu" vagnar. Men varför ha dom uppställda på platserna när man kan hyra platserna i stället. Måste säga att det enda som var poistivt på campingen var läget och hemresan. Dessa campingvärdar skulle inte få driva en camping under några som helst omständigheter. Några slöare människor har jag aldrig träffat. Sonjas (Har fortfarande för mig att hon hette så) man var där en gång när vi skulle betala......tror ni han hälsade eller sa någonting.Det finns mycket mer att skriva om tex en gammal farlig lekplats för barnen mm.Men som sagt. Denna camping skall ni endast åka till när ni vill ha ett naturskönt läge. Har dragit mig ett tag för att skriva detta men nu blev det dags.

• 1 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-10

• Husvagn & Camping 2022-09

• Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206