|
2012-06-14 kl 19:09
|
|
|
Vi funderar på att ta en tur upp till Dalarna nu på semestern. Någon som kan ge bra tips på bra campingplats som passar familj med tonåringar |
|
|
2012-06-14 kl 20:41
|
|
|
Leksandstrands camping är bra.. Där har ni även Leksands sommarland... Annars är i princip hela siljansbygden full av fina campingar... Sollerön camping ska vara bra oxå... Den i Rättvik ska visst vara lite sunkig har jag förstått efter att läst recensioner.... |
|
|
2012-06-15 kl 08:37
|
|
|
Orsa camping skulle jag rekommendera. Fräsch och fin camping med bl.a. bowlinghall, uppträdanden m.m. Gå in på deras hemsida och läs mera. |
|
|
Susanne
|
|
|
2012-06-15 kl 08:41
|
|
|
Måste säga Sollerö Camping. |
|
|
Drar med en Ford Kuga TDCi 2011 och efter hänger en Cabby 740 Caienna 2011.
När vi inte drar omkring så står vi, sommar som vinter säsong på Sollerö Camping. |
|
|
2012-06-18 kl 18:57
|
|
|
Siljansbadet i Rättvik, nära till strand och stad samt strategiskt mellan Leksand och Mora. |
|
|
2012-06-23 kl 18:35
|
|
|
Låg på sollerö förra året mycket bra en del platser lite små. Man blir lotsad till sin plats och får hjälp med att ställa vagnen på sin plats |
|
|
2012-06-27 kl 18:43
|
|
|
Ja, det verkar vara många trevliga campingplatser i Dalarna! Själva hamnade vi på Mora camping. En mycket trevlig camping. Åtm ett av servicehusen var strålande. Vi skulle själva gärna återvända dit. |
|
|
2012-06-27 kl 20:10
|
|
|
Kanske Tällberg kan vara ngt, men de har iof inte vatten rutschbanor o sånt. |
|
|
2012-06-28 kl 10:10
|
|
|
I fjol höst byggde man om den övre delen på campingen så nu är alla platser som minst 9x12 meter med nya 16amp el-skåp. Platserna ner mot sjön ligger på 135 kvm. Så nu ska det räcka till även för de största vagnarna. Det finns också ett nytt område nere vid sjön. |
|
|
Drar med en Ford Kuga TDCi 2011 och efter hänger en Cabby 740 Caienna 2011.
När vi inte drar omkring så står vi, sommar som vinter säsong på Sollerö Camping. |
|
|
2012-07-13 kl 07:37
|
|
|
En mycket mysig och fin camping är Smednäset utanför Falun. Prismässigt bra men fram för allt grymt trevligt folk. |
|
|
Fotograf, Gårdsarbetare, Webbdesigner, Webbutvecklare OM det passar kommer jag till er och skapar :) Jag är på resa och min senaste position kan du se på facebook. http://www.facebook.com/svante.lindback Kreativ och känslig man på resa genom livet |
|
|
2012-07-13 kl 19:10
|
|
|
Tackar, Tackar från oss säsongare på Smednäset. Vi gör så gott vi kan men jag kan tillägga att vi har en jättemysig och ödmjuk attityd gentemot varandra och framförallt mot våra gästande campare. |
|
Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.
I campingkatalogen hittar du information om öppettider, priser, service och mer. Du kan även betygsätta campingplatser.
Gå till Campingkatalogen