|
2012-08-06 kl 21:42
|
|
|
Vi åkte till Parken zoo camping i Eskilstuna i torsdags. Gick in på parken på fredagen, när vi kom tillbaka till husvagnen så hade det varit inbrott. Enl andra campinggäster hade det hänt flera gånger tidigare men enl personalen så hade det bara hänt en gång tidigare. Det finns en grind mot parken från campingen som ska öppnas med samma kort som till toaletterna. Men grinden står upplåst dag och natt, trots att några har påpekat det för personalen. Så vem som helst kan gå in på camping området bakvägen. Om ni åker dit lämna inte något värdefullt kvar i vagnen. |
|
|
2012-08-08 kl 18:42
|
|
|
Tack för din information, vi har varit där många gånger (i år 2x) rent och fint barnen älskar poolen, däremot vi har tröttnat på att gå in på Zoo Park. Jag tror att campingsplatser har blivit de senaste åren tjuvarnas paradis.Jag har aldrig råkat ut för tjuvar i Eskilstuna för att jag har blivit försiktigare lämnar inget i tältet bara madrass och sovsäck all annat lämnar i bilen när vi går och badar jag har varit med om flera gånger i Gustavsvik att någon kom in på natten och rotar i våra saker jag hör att någon går och prasslar där ute men vågar aldrig gå ut,vi har blivit av med vänners barnkläder, jag har varnat de att lämna aldrig något i förtältet. Jag tycker att vi ska sprida information för att folk ska vara uppmärksamma. |
|
|
2012-08-08 kl 18:54
|
|
|
Jag vill bara lägga till att den dörr du nämner är alltid öppet vad jag minns, men tjuvar kan gå även in vid receptionen där är det fritt fram, tjuvar kan vara även de som campar. |
|
|
2012-08-08 kl 20:32
|
|
|
Ok Sherlock ! |
|
|
2012-08-09 kl 14:18
|
|
|
tönt! |
|
|
2012-08-09 kl 19:16
|
|
|
Ohhh tack ! |
|
|
2012-08-09 kl 22:21
|
|
|
Tror inte det var nåt allvarligt menat från Frank, utan en mera rolig grej... |
|
|
2012-08-10 kl 00:30
|
|
|
Man kanske skall skaffa larm. |
|
Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.
I campingkatalogen hittar du information om öppettider, priser, service och mer. Du kan även betygsätta campingplatser.
Gå till Campingkatalogen