2012-03-07 kl 14:24
|
|
Hej! Kan någon ge ett utlåtande över campingen i Ullared? |
2012-03-07 kl 14:24
|
|
Hej! Kan någon ge ett utlåtande över campingen i Ullared? |
2012-07-02 kl 19:27
|
|
Det är nog något jag missat när jag är ute och campat, hur vanligt är det att servicebyggnader på en camping innehåller köksgeråd? Det har jag aldrig sett, men det kanske beror på att jag har eget med i husvagnen och inte brytt mig om att leta. |
2012-07-03 kl 12:00
|
|
Alla rätt att ha sin åsikt. Vi har i många år varit där i april och augusti och aldrig upplevt några problem med campingen eller personal. Vår åsikt är att det är en mycket bra camping med utomordentliga servicehus som är väskötta. Endast en annan campingplats har t ex haft diskmaskin. Förvånansvärt är det väldigt få som använder dem. Varför? Liksom Embla har jag aldrig sätt köksutrustning i ett servicehus och om det fanns skulle jag dedinitivt inte använda dem av hygienska skäl. Varför har vi stora dyra husbilar/husvagnar om vi inte har egna grejor att fixa käk med? |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.