Har verkligen ingen gjort bort sig / av Anonym 275864505

• 7 svar
Har verkligen ingen gjort bort sig
2005-10-14 kl 21:49

Efterlyser roliga episoder från campinglivet med husvagn Är det verkligen så att vi bara är två som
lyckats med att göra tabbar?? eller vågar ni inte skriva om det?? Kom igen nu alla har vi väl felat något som vi
kan glädja andra med eller låta dem
känna igen sig
hälsningar Kabefantasten

2005-10-14 kl 21:53

Hej.
Jag funderade på det men kan inte komma på något.

2005-10-15 kl 14:28

Kan inte komma på nåt jag heller, men vi har hjälp en del som burit sig konstigt år. Bl.a när de ska sätta upp sitt förtält. Det är ganska kul att se hur en del bär sig åt, när man fnissat ett tag går man bort och hjälper till.

2005-10-15 kl 22:19

Tja,Kabefantasten de ä som vanligt bara världsmästare vad de gäller campingen.Jag menar folk som kan inte komma på,men vet precis hur dom andra har burit sig åt!
Visst har man gjort tokiga saker och lustigt skulle vara om man inte hade gjort det trots allt så har man varit i svängen över 30år och ingen är fellfri allra minst jag.Men såna saker glömmer man ganska fort och så blickar man framåt mot nya tokgiheter hihi!!
Hälsningar/Zubac

2006-01-09 kl 13:04

Gjort bort sig, gjort bort sig vet väll inte det som sagt. Men mina vänner tyckte annat då jag skall läsa kartan och vara vägVISARE.

Tyckte jag skulle ägna mig åt något som grusförsäljning med slogan
"ring så grusar vi edra planer"?

Som sagt ett år skulla jag köra bästa vägen och leta nattplatser det slutade ofta i grusgroppar med indianring.
Kom bara inte på var jag skulle svänga för att komma till dom ställen vi tidigare varit överens om.
Missade alltid "rätt" avfart och fick fortsätta till nästa så att säga, som då alltid var en grusgropp hör och häpna!

2006-01-10 kl 10:42

2006-01-21 kl 00:29

Hej!
Sommaren hösten 2005 var vår första säsong med husbil. Nog lyckades vi göra bort oss, men det bjuder vi på. I Karlstad skulle vi ha ut vår markis. Det gick väldigt bra tills vi skulle veva in den igen. Det funkade inte, fick stiga upp på en stol som gick sönder. Till slut fick vi med en tång och lite envishet upp markisen. Såg i ögonvrån hur folk i husbilar och husvagnar titta ut i sina fönster. Efteråt skrattade vi gott åt det hela. Kan också tala om att vi tidigare har haft segelbåt och vad vi då har gjort vågar jag inte berätta här och nu för då skrattar folk sig fördärvade,

Ha en bra campingsäsong//GIO

• 7 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1546 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 577 fristående campingplatser och 615 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 354 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2020-03

• Husvagn & Camping 2020-02

• Husvagn & Camping 2020-01

• Husvagn & Camping 2019-12

• Husvagn & Camping 2019-11

• Husvagn & Camping 2019-10

• Husvagn & Camping 2019-09

Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmontpublishing.se/.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842