Knas på meddelandefunktionen / av ostbergr

• 6 svar
Knas på meddelandefunktionen
2017-02-14 kl 21:35

Jag får ett antal påpekanden om att man inte kan läsa sina personliga meddelanden. Samtliga får ett felmeddelande om en felkod. Felet ligger anmält hos supporten och vi hoppas det snart skall vara åtgärdat.
Ostberg, moderator

2017-02-15 kl 15:43

Det anmälde jag för flera månader sen och de lovade då att fixa det.
Jag hade då personlig kontakt med dem för jag kom inte ens in till meddelandemenyn då.
Fick heller inget meddelande att jag fått ett personligt meddelande.
Upptäckte nu att jag hade två meddelanden sen 2016-08 som jag inte vetat om att jag haft.
Tyvärr gick det inte att läsa dem pga. felmeddelande.

Känns som det är dags att göra en rejäl uppdatering av forumdelen då vissa saker känns onödigt krångliga och gammalmodiga.

Drar med en VW Tiguan 2,0 TDI 2017 och efter hänger en Cabby 740 Caienna 2011.
När vi inte drar omkring så står vi, sommar som vinter säsong på Sollerö Camping.
2017-03-21 kl 19:44

Jag har meddelande bland annat från dig Ostbergr. Hoppas kunna läsa dem under våren 2017

2017-03-27 kl 22:27

Jag får sälla mig till skaran som inte kan läsa mina meddelanden.

LAEN
2017-03-27 kl 23:49

Vissa fel har förmåga att gäcka även den mest drivna programmeraren, och så är det just med meddelandefunktionen. Har fått besked att de jobbar fortfarande med felsökning.
Ostbergr, moderator

2017-04-12 kl 14:17

Hej alla.
Nu har teknikerna bakom vårt forum kunnat härleda det fel som gjort att man inte kunnat läsa sina personliga meddelanden. Lätta fel går fort att fixa men ju svårare ett litet fel är, ju svårare är det ju att hitta. Men med stort tålamod i arbetet har man nu kunnat släppa upp meddelandefunktionen igen.
Tack för visad förståelse bland er läsare under tiden felsökning pågått
Önskar er alla en GLAD PÅSK
Ostbergr, moderator

• 6 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1440 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 546 fristående campingplatser och 472 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 422 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2017-10

• Husvagn & Camping 2017-09

• Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07

• Husvagn & Camping 2017-06

• Husvagn & Camping 2017-05

• Campingkatalogen 2017