Önskar en ny rubrik i Forumet: Inredning! / av nellie

• 4 svar
Önskar en ny rubrik i Forumet: Inredning!
2010-06-08 kl 22:29

På Praktiska tips blir det mest bara teknik och inredningsfrågorna passar inte helt under husvagn heller tycker jag. Inredning skulle gälla för både husvagnar och husbilar. Frågor och tips som nu flyter runt mellan 3-4 rubriker skulle få ett "hem". Sätt igång forumansvariga! mvh

2010-06-09 kl 12:03

Nellie Helt rätt ställ krav ,, få gehör är en annan sak !!! Jag håller på dej mvh.TE

2010-06-09 kl 12:43

Det är tråkigt att se textilier i dagens vagnar så intetsägande, samt så opraktiska samt ömtåliga,var är den färgglada och upplyftande sidan ,, som fanns förr,,måste det vara så murrigt TE

2010-06-15 kl 13:17

Hej Nellie,
Vi kan absolut fixa en ny avdelning som heter "Inredning". Där skulle man kunna diskutera allt från renovering och ombygnationer till smarta och snygga inredningstips.
Inom kort kommer vi att lansera en ny hemsida med både nytt utseende och en del nya funktioner och då kan vi även lägga upp nya avdelningar i foumet.
Hälsningar/Jenny

• 4 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn och Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Sök tester

Välj husvagn eller husbil, märke och sök bland våra tester

Senaste testerna

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn och Campings medlemmar.

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

• Husvagn & Camping 2012-05

• Husvagn & Camping 2012-04

• Husvagn & Camping 2012-03

• Husvagn & Camping 2012-02

• Husvagn & Camping 2012-01

• Husvagn & Camping 2011-12

• Husvagn & Camping 2011-11

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter