Sökfunktion på forumet? / av Ceder

• 10 svar
Sökfunktion på forumet?
2017-08-21 kl 19:16

Som nybliven användare på detta forum har jag en fundering...

Är detta det första forumet utan sökfunktion?
Eller är det bara jag som är blind och inte hittar denna?
Det enda sökfunktion jag hittar ger träffar på allt annat än forumet.

2017-08-21 kl 19:31

Om du går in på "Nya inlägg" under fliken "Forum" Så finns det en lila "knapp" högt upp på sidan lite till höger där det står "Fler val" klicka på den så får du fram sök ruta och sök kriterier.

2017-08-21 kl 20:17

Aha, tack så mycket, då var det bara jag som inte hade hittat denna lite gömda funktion....

2017-08-21 kl 20:21

Så lite så :)
Hittade inte den heller nu först när jag skulle försöka förklara men jag visste att jag hade sökt här förut så fick leta lite innan jag kom på vart den var. Kanske inte den bästa placeringen, men den finns i alla fall :)

2017-10-01 kl 14:28

Jag finner ingen lila knapp högst upp. Självklart misstror jag inte Er men ändå.

2017-10-01 kl 14:38

rlofstedt49 skrev:
Jag finner ingen lila knapp högst upp. Självklart misstror jag inte Er men ändå.

Om du följer "jimmy28's" inlägg ovan så finner du det nog med. Jag tror iofs du redan gjort det men gör det en gång till så finner du det nog. :-)

2017-10-06 kl 12:06

Jag gick upp och klickade på meny upp till höger. Sedan till forumet och nya inlägg. Där tar det stopp. Inget om fler val eller någon lila knapp.

2017-10-06 kl 13:03

När du skriver t.ex " bucklor" i sökfönstret och trycker sök så kommer det fram ett antal trådar som innehåller just bucklor.
Vad har du skrivit för sökord?
Ostbergr, moderator

2017-10-06 kl 13:14

rlofstedt49 skrev:
Jag gick upp och klickade på meny upp till höger. Sedan till forumet och nya inlägg. Där tar det stopp. Inget om fler val eller någon lila knapp.

Är du i en mobil så är det knappen till vänster om Meny, den med lilla förstoringsglaset.

2017-10-06 kl 14:58

Jag använder nästan bara mobilen och nu gick det bättre. Får gå till en frisör och färga om mitt grå hår

• 10 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1425 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 543 fristående campingplatser och 462 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 420 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2018-01

• Husvagn & Camping 2017-12

• Husvagn & Camping 2017-11

• Husvagn & Camping 2017-10

• Husvagn & Camping 2017-09

• Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07