Tips om forumet mm. / av Julia Olderius

• 5 svar
Tips om forumet mm.
2010-11-16 kl 15:55

Hej alla!

Vi har skapat en liten lathund med tips och trix på vad man kan göra här på Husvagnochcamping.se och hur det fungerar.

Klicka här för att se Tips och Trix (PDF)

Om ni har frågor är det bara att skriva här eller använda kontaktformuläret.

MVH

Julia Olderius

2011-08-16 kl 19:30

Hur gör man för att läsa detta forum på Iphone eller Ipad med appen Tapatalk? Läser andra forum med denna eminenta app, och antar att det är fullt möjligt även här eftersom det är ett nykonstruerat forum med senaste tekniken. Har provat att söka på "campingglädje", "husvagn&camping" men den hittar inte forumet.

2012-02-13 kl 18:41

Tack för kuvertet som dyker upp när man har fått nya privata meddelanden. Skönt att slippa ta den långa vägen in på forumet varje gång bara för att kolla om man har fått något meddelande.

Kan ni inte också prova att göra något åt menyerna som fälls ut på huvudsidan. Så fort jag för musen över så fälls en undermeny ut och det slutar med att jag hamnar på något ställe på sajten som det inte var meningen. Irriterande. Kan ni inte lägga menyerna i vänsterspalten i stället ?

2012-05-22 kl 18:15

Ja och likadant i varje öppnad tråd tycker jag att man ska ha en "Senaste inläggen" knapp, som det är nu får man ju gå långa vägen tillbaka till "Avdelningar" för att kunna klicka på den knappen.... Lägg den knappen på varje del av forumssida tack...

2012-08-02 kl 08:48

Julia Olderius skrev:
Hej alla!

Vi har skapat en liten lathund med tips och trix på vad man kan göra här på Husvagnochcamping.se och hur det fungerar.

Klicka här för att se Tips och Trix (PDF)

Om ni har frågor är det bara att skriva här eller använda kontaktformuläret.

MVH

Julia Olderius

Jag har som nybörjare kikat på "lathunden" men finner inte knappen som nämns:

"Längst ner i varje tråd/ämne finns det en knapp för att bevaka tråden, när du har klickat på den kommer de stå "bevaka inte tråd" så att du när du vill kan sluta bevaka tråden."

Varför?

• 5 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

• Husvagn & Camping 2013-06

• Husvagn & Camping 2013-05

• Husvagn & Camping 2013-04

• Husvagn & Camping 2013-03

• Husvagn & Camping 2013-02

• Husvagn & Camping 2013-01

• Husvagn & Camping 2012-12