Var laga husvagns i Göteborgsområdet? / av Thomas_N

• 6 svar
Var laga husvagns i Göteborgsområdet?
2017-08-14 kl 10:09

Fick däckexplosion på min Kabe -94 vagn och det blev skador på golvet och golvvärmesystemet. Har helförsäkring och behöver hitta en verkstad i Göteborgsområdet som kan laga. Vem rekommenderar ni?

2017-08-14 kl 10:34

Vad säger försäkringsbolaget, dom brukar ha bra koll på verkstäder?

2017-08-14 kl 11:01

De gav mig ett skadenummer men sa inget om vilken verkstad. Tänkte lämna på Tagene Fritidscenyer men har läst en del negativt..

2017-08-14 kl 13:50

Thomas_N skrev:
De gav mig ett skadenummer men sa inget om vilken verkstad. Tänkte lämna på Tagene Fritidscenyer men har läst en del negativt..

Bad du om förslag på verkstad?

2017-08-14 kl 14:08

Jag kan kontakta försäkringsbolaget och fråga dem. De kanske rekommenderar det billigaste men inte det bästa i och för sig..

2017-08-14 kl 14:49

Thomas_N skrev:
Jag kan kontakta försäkringsbolaget och fråga dem. De kanske rekommenderar det billigaste men inte det bästa i och för sig..

Det är bra, då får du ett begränsat urval och kan kolla upp deras förslag om dom är bra eller dåliga, mina erfarenheter av de försäkringsärenden jag haft genom åren är att försäkringsbolagens förslag varit mycket bra.

• 6 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1425 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 543 fristående campingplatser och 462 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 420 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2018-01

• Husvagn & Camping 2017-12

• Husvagn & Camping 2017-11

• Husvagn & Camping 2017-10

• Husvagn & Camping 2017-09

• Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07