Forum » Avdelningar » Husbilar » Dieselpanna
2010-06-21 kl 19:25
|
|
Hej, kan Ni tipsa mig om : |
2010-06-22 kl 08:46
|
|
jag vet att det skall finnas men hur var och när känner jag inte till, vad är där för fel på gasol uppvärmning där fins väl inget bättre. |
2010-06-22 kl 09:11
|
|
Skulle tro att alla företag som håller på med bilel kan montera det du vill ha. Det gäller nog "bara" att reda ut hur mycket efekt som värmaren bör ha. |
|
2010-06-22 kl 14:15
|
|
Det går ju att montera i vilken bil som helst, dock så tar det ganska mycket energi. |
2010-07-04 kl 10:12
|
|
Varför skulle det vara krånglit med gasolen utomlands?Har två tyska flaskor och det fungerar alldeles yperligt,samtidigt är det mycket billigare med gasolen på kontinenten.Diesel värmare skall ha ström ,och har man inte det så spelar inget roll om man har diesel.Vem mins inte diesel-värmare (bensin-värmare också)som sög utt batteriet och då stodde man där med bilen som vägrade starta.Såna problem har man inte med gasolen! |
2010-12-31 kl 16:28
|
|
Webasto ska ha en modell som går att köra flera timmar i sträck, den som sitter i vår bil går bara en timme sedan lägger den av, orsak är att annars koxar den igen enligt webasto info. |
|
2010-12-31 kl 16:55
|
|
Hejsan det är janne jag har en Burstner husbil och jag har satt in en |
2011-01-04 kl 08:57
|
|
Jag har Webasto standard monterad och jag har alldrig märkt att den stannar ete viss tid. iofs så har jag bara använt sporadiskt den har inte behövts. |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 591 fristående campingplatser och 695 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 340 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.