Utlåtande om färg på brännarlåga / av Fumes74

• 7 svar
Utlåtande om färg på brännarlåga
2018-06-23 kl 11:38

Jag behöver få bekräftat att min låga till kylskåpet är okej. Jag tycker den ser gul ut men vet inte vad som är inom ramen för en bra låga. Jag har rengjort brännaren och videon som länken går till är efter rengöringen. Tidigare slocknade kylskåpet på nätterna men verkar fungera bättre nu i vilket fall.
https://youtu.be/nj_eNxEYnz8

2018-06-23 kl 12:21

Den ser väl bra ut...

2018-06-24 kl 13:24

Tack för svar, då kör jag på det och testar lite mer ingående om det tänker slockna eller inte.

2018-07-10 kl 12:06

Borgensoon skrev:
Fick frågan av kompis som köpt nytt och nya bilen är klassad som Pb. 2, vilket innebär att nya bilen är en tung Lb. och skall då besigtigas varje år från första året.
Hans fråga är: kan man klassa ner bilen till lätt Lb. igen? till tot. vikt 3500 kg!

Bättre du startar en ny tråd istället för att kapa en som handlar om färg på brännarlåga. Det blir lite knasigt då.

2018-07-10 kl 21:28

Borgensoon:
Som skrivits ovan ber jag dig radera ditt inlägg i denna tråd och starta istället ny tråd. Det blir väldigt stökigt för alla om man korsar två så vitt skilda ämnen.
/Ostbergr, moderator

2018-10-19 kl 07:37

angående lågan på kylskåpet. Den ska väl minskas respektives öka när man vrider på gasol vredet på kylskåpet,på min Upo så går den på full låga ca 3-4 cm oavsett hur man vrider på vredet, tacksam för tips.

2018-10-20 kl 12:39

Blå ska färgen på lågan vara och inget annat.

Camping är härligt, njut varje gång.
Bloggar Aktivt igen på:
https://larzan.wordpress.com
  • 7 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1502 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 539 fristående campingplatser och 558 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 405 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2019-03

• Husvagn & Camping 2018-12

• Husvagn & Camping 2018-11

• Husvagn & Camping 2018-10

• Husvagn & Camping 2018-09

• Husvagn & Camping 2018-08

• Husvagn & Camping 2018-07

Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmont.se.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842