Vinterförtält till husbil? / av Jarnkamin

• 4 svar
Vinterförtält till husbil?
2010-05-25 kl 19:54

Hej på er alla husbilsåkare!
Är det någon av er som vet om det finns vinterförtält till husbil? Har varit i kontakt med de förtältsförsäljare som jag hittat men ingen säljer vinterförtält till husbil. Som sagt vet någon på forumet vore jag mycket tacksam att få veta det.
Hälsningar
Järnkaminen

2010-09-20 kl 15:21

Har jag aldrig hört talas om, tyvärr. Eftersom vi nu bytt till husbil och tänker oss fortsätta med vintercamping. Ska bli spännande att pröva på! Kanske återkommer senare när vi provat på snö och kyla.

2010-11-04 kl 09:21

Nu har jag sett en husbil som monterat på förtältsskena och på så sätt använder ett vad jag kan se vanligt vinterförtält.

2010-11-30 kl 07:21

Jarnkamin skrev:
Hej på er alla husbilsåkare!
Är det någon av er som vet om det finns vinterförtält till husbil? Har varit i kontakt med de förtältsförsäljare som jag hittat men ingen säljer vinterförtält till husbil. Som sagt vet någon på forumet vore jag mycket tacksam att få veta det.
Hälsningar
Järnkaminen

Det finns ett som heter Husbilstältet från Svenska Tält. Det är ett fristående tält som vi använder. Fungerar mycket bra. Vi tog det som är 240 brett.

Nisse47

• 4 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Campingkatalogen

1221 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 515 fristående campingplatser och 258 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 448 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen 2014!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2014-05

• Campingkatalogen 2014

• Husvagn & Camping 2014-04

• Husvagn & Camping 2014-03

• Husvagn & Camping 2014-02

• Husvagn & Camping 2014-01

• Husvagn & Camping 2013-12