• 5 svar
Cabby 800+
2005-06-28 kl 17:38

Hej!

Är det någon som vet någonting om Cabbys nya flaggskepp 800+ som kommer att premiervisas på Elmiamässan i år?
Det enda jag vet är att golvlängden är 800cm men resten är okänd information för min del! Är det någon som vet så skulle jag bli glad.

Mvh Pär /Polar730

2005-07-02 kl 07:40

Ja, Detta undrar jag ochså över. Någon med mera information? :o)

Tack & Hej
Markus Vesala :o)

2005-07-02 kl 08:05

det står en del i senaste numret av tidningen. ny panna (alde 3110) med digital styrpanel. inga träreglar i väggarna, polyuretan ersätter.
sen finns det en serie mindre "syskon" ner till 570 som väger 1350kg.

2005-07-02 kl 19:49

Tack krister-j

Rätt till kiosken och köpt den. Snygg yttre på dom husvagnar. :o)

Kan man få tippa hur den kommer att se ut inuti? Tänker meg att badet kommer längst bak i hela sin bredd och därefter framåt en dubbelsäng. Framför där igen en sektion med dinett och våningssängar på var sin långvägg. Längst fram köket, ingångspartiet plus rundsittruppen. Den helt nya snygga runda rundsittgruppen. :o)

Bara ren gissning från min sida...:o)

Tack för infon om senaste nummret av tidningen Husvagn & Camping. Vi får tag i den även här i Norge, fast det tar några dagar X-tra innan den kommer. Kanske man skulle prenumera istället. :O)

Tack igen

2005-07-03 kl 08:23

Har fått mer information: :O)

http://www.cabby.se/cabby2006_8sid.pdf

Tack igen

• 5 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1592 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 581 fristående campingplatser och 654 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 357 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2020 -10

• Husvagn & Camping 2020-09

• Husvagn & Camping 2020-08

• Husvagn & Camping 2020-07

• Husvagn & Camping 2020-06

• Husvagn & Camping 2020-05

• Husvagn & Camping 2020-04

Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmontpublishing.se/.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842