2022-03-30 kl 22:04
|
|
Har just skaffat en Hobby husvagn och försöker lära mig alla finesser. I appen Hobby Connect finns ett alternativ som heter "Kalibrera temperatur" där man kan ställa in ett värde för utomhus och ett för inomhus. Det finns dock ingen beskrivning vad dessa värden använd till. Har provat att ställa in lite olika värden (aktuell ute- och innertemperatur t ex) men märker ingen skillnad på hur uppvärmningen eller något annat fungerar. Någon som kan förklara vad de används till? |
2022-04-01 kl 07:59
|
|
Jag har för mig att det är just vad det låter som. En kalibrering av ute samt innegivaren till värmen. Man kollar på skärmen för tex utetemperaturen. Sen mäter man med en bra termometer. Har man då en skillnad så får man öka eller minska några grader på kalibreringen tills displayen stämmer med testtermometern. |
2022-04-03 kl 12:33
|
|
Kan du verkligen göra det i appen? I vår -16 kan man bara göra det i husvagnen. Jag hittar inget i appen. |
|
2022-04-04 kl 08:21
|
|
Sitter det en Aldepanna i den? |
2022-04-14 kl 16:24
|
|
Har du truma, alde och kanske ac? |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 640 fristående campingplatser och 767 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.