Kistamässan / av hekab

• 5 svar
Kistamässan
2016-02-20 kl 19:35

Vet inte om jag ska posta detta under husvagnar eller husbilar (adm får gärna flytta till rätt forum)
Men som rubriken lyder så gäller detta kistamässan, den borde kallas för husbilsmässan för typ 95 % av alla utställda fordon är husbilar och att det ska vara tillbehör är ett stort skämt.... ja det fanns kamaxlar och luftfjädring och annat till husbil.... och kastruller och vinglas som också passar husvagn.
Sammanfattningsvis totalt ointressant för oss alla som inte åker husbil....så till nästa år, säg som det är...husbilsmässa

2016-02-21 kl 09:11

Håller med dig. Vi blev väldigt besvikna på årets mässa. Inga tillbehör och husvagnarna undangömda i ett hörn. För våran del blev det den dyraste och snabbaste besöket vi gjort på en mässa. Det är det bättre att besöka en återförsäljare direkt och då är det både gratis och många husvagnar att titta på.
Mvh Kenneth m familj

2016-02-21 kl 09:38

Mycket husbilar och lite tillbehör!
Bäst utbud och bästa monter var Caravanhallen.
Dom hade både vagnar och bilar.

2016-02-21 kl 10:45

Håller med om att husvagnar är på utgång och att det nu är husbilar som gäller. Tillbehör tycker jag att det fanns tillräckligt av. Till bästa monter utser jag Skokloster där man visade husbilar från Pilote.

2016-02-24 kl 18:41

Hej!
Med tanke på att det ju bevisligen fortfarande både produceras och säljs husvagnar i icke helt ringa omfattning, tycker jag det är ett lite häftigt påstående att husvagnar är på väg ut.

Men nog om det, jag håller med de flesta andra i att Kistamässan i år var en stor besvikelse, det fanns några få husvagnar, resten var husbilar. Tillbehör var det inte mycket av. Det enda ljuspunkt för vår del var att vi vann en övernattning på en camping vid Norrtälje, det betalde precis inträdet.

Det är mycket tveksamt om vi nästa år vill offra drygt 200:- på att gå på Kistamässan. Om det inte hade varit för vinsten hade inträdet varit bortkastade pengar enligt mitt tycke.

Med vänlig hälsning

Hans-Peter Stülten
Nynäshamn
  • 5 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-10

• Husvagn & Camping 2022-09

• Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206