Skulle verkligen önska bättre specifikation på Blocket! / av nellie

• 5 svar
Skulle verkligen önska bättre specifikation på Blocket!
2012-08-09 kl 23:40

På Husvagn / husbil kan man bara specificera med pris. Jämfört med bilar där man kan speca år, mil,automatlåda/manuell, drivmedel(3 alternativ). OK bilar har motor, men husvagnar har också en massa faktorer. Ex: bredd, barnkammrvagn, långbädd, dubbelbädd, U soffa, Långa soffor, vattenburen värme/luftburen och säker flera faktorer jag inte kommer på just nu. Vi letar t.ex en vagn med 230 bredd, vattenburen värme och dubbelsäng i mitten sk Queensbädd alt långbädd som går att antingen skjuta ihop till dubbelsäng eller dra ut en extra botten mellan sängarna. Omöjligt att hitta!

2012-08-10 kl 00:13

Kontakta blocket via deras kundservice sida
http://www2.blocket.se/support/form/0
Där kan man lämna förslag och synpunkter.
Det har jag gjort, jag lämna förslag på att man skulle ha möjlighet att sortera på totalvikt och max last för både husvagn och släp. De gav sig tid att svara så det kanske blir något.
Om flera ger samma förslag så kanske det blir infört dessa funktioner.

2012-08-10 kl 10:55

Håller helt med. Det minsta man kan begära är väl att man åtminstone kunde söka på "Årsmodell" men inte ens det går idag!

2012-08-10 kl 11:03

Tack för adressen MatsM! Ska verkligen göra så! Har inte funnit någon möjlighet hittills.

2012-08-10 kl 19:00

Håller aboslut med, att inte ens kunna söka på år är värdelöst.

Kör en Peugeot 508 HDi 140hk sedan, Fullutrustad -13
Drar en Adria altea 462 PS -12

Utgår från Sundbyberg
/ Pär= Mitt nya hem
  • 5 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

• Husvagn & Camping 2013-06

• Husvagn & Camping 2013-05

• Husvagn & Camping 2013-04

• Husvagn & Camping 2013-03

• Husvagn & Camping 2013-02

• Husvagn & Camping 2013-01

• Husvagn & Camping 2012-12