Söker efter bord till kabe safir / av seamp

• 3 svar
Söker efter bord till kabe safir
2013-06-04 kl 03:54

Har sökt efter ljus och lykta efter en bordsskiva till min kabe safir 590 gdl -90.
Org skivan är 87x93, biege färgad.
Någon som har nån idé eller tips på vart det kan finnas?
Snickra till en egen?

2013-06-04 kl 15:42

Jag skulle kontakta Kama Fritid i Tenhult och fråga efter en bordsskiva som reservdel i närheten av dina mått.

2013-06-08 kl 17:18

Har du kollat på Blocket? Där annonseras det ut delar och inredningsdetaljer ibland.
Det finns en annonsör i Skellefteå som säljer delar till en Kabe Safir De Luxe, däribland ett pelarbord.
I Nyköping finns det en annonsör som säljer nya bordsskivor med mått som ligger i närheten av det du söker, i Katrineholm finns ett annat.. Så mitt tips är att du kollar Blocket om du inte måste ha ett exakt likadant, annars är nog Kama bästa tipset.

• 3 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Campingkatalogen

1223 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 515 fristående campingplatser och 260 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 448 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen 2014!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2014-05

• Campingkatalogen 2014

• Husvagn & Camping 2014-04

• Husvagn & Camping 2014-03

• Husvagn & Camping 2014-02

• Husvagn & Camping 2014-01

• Husvagn & Camping 2013-12