Starta UPO kylskåp med 230v / av Anonym 2132770172

• 5 svar
Starta UPO kylskåp med 230v
2012-08-02 kl 11:36

Hej.

Nån som vet hur dessa kranar ska stå för att skåpet ska starta med 230V?

//Håkan
Bild

2012-08-03 kl 07:27

Ställ vreden mot blixten,övre väljer du temp(borde funka som den står)sen har du stöm eller gas,står rätt på bild.så får jag iallafall igång vårat men det tar en jäkla stund i våran för att bli kallt

2012-08-03 kl 20:29

Då är skåpet kasst, händer inget. Kopplade in en wattmätare och får inte skåpet att ta någon ström alls. Finns det något man kan göra för lura igång det?

2012-08-12 kl 16:58

Hej!
Det ser ut som vårt UPO kylskåp och där sitter vredet för gasol/el felmonterat. Jag har försökt vända på det, men det går inte. Jag gissar på det är ett konstruktionsfel/monteringsfel från fabrik. Skulle tro det är samma sak i ditt. Tryck in på det nedre vredet och vrid det så den tjocka ändan vänder mot blixten, se om det inte fungerar då.
mvh Hans-Peter

2012-08-26 kl 22:42

blir slingerna varma bak på? Ta ut vänd upp o ner några gånger annars. Har ett som jag förstörde gasfylda kopparröret på till termostaten. Går på max kyla i 12v och 230volt. Dock ej gas. Du får det gärna. Lägena på bilden står rätt doch kunde man vrida på fel håll för max o min

• 5 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2023-02

• Husvagn & Camping 2022-12

• Husvagn & Camping 2022-11

• Husvagn & Camping 2022-10

• Husvagn & Camping 2022-09

• Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206