Tonade rutor på vagnen ?! / av polar-e

• 8 svar
Tonade rutor på vagnen ?!
2008-03-09 kl 13:24

Snälla, ni som har gått före mig och nu vet om valet av tonade rutor var bra eller dåligt, dela med er till mig. Jag har blivit osäker på om nya vagnen ska ha det eller inte ...
= ) / Maria

2008-03-10 kl 07:23

Kan inte svara av någon stor erfarenhet. Men jag har alltid tyckt att det var snyggt men mannen har sagt att det ville inte han ha för det skulle bli för mörkt. När han då första gången kom i i en vagn som hade tonade rutor så kom han tillbaka och ville gärna ha en vagn med tonade rutor eftersom han blev så glatt överraskad över att det var så ljust inuti vagnen och man såg ut så bra men du slipper lite av insynen rakt in i vagnen samt att de skyddar lite mot solljuset.Tror ni blir nöjda med tonade rutor är mitt svar alltså. Vi är jättenöjda av att få tonade rutor på vår nya husvagn iallafall .

2008-03-10 kl 23:23

Vi har tonade rutor på vår vagn och jag vill inte vara utan, tänka vad bra att kunna sitta inne och se ut utan att någon märker något Skämtade bara men det är bra med tonade, det håller värmen ute lite mer än annars.

2008-03-11 kl 09:01

Vi har tonade rutor på vår nya Cabby och jag kan inte se några nackdelar med det.Vi är väldigt nöjda. Tycker också att vagnarna blir snyggare med dom mörka rutorna.

2008-03-11 kl 20:16

Vi valde inte tonade rutor till vår Polar då vi faktiskt tyckte det blev mörkare. Däremot verkar det som kabe har en ljusare toning så om det nu hade vart Kabe så hade valet blivit annorlunda.

2008-03-11 kl 21:38

Har ej tonade rutor på nuvarande vagn men blir nog på nästa
Är ju attans snyggt ju..........

2008-05-02 kl 10:15

Hej Maria
jag har tonat i sovdelen bak på vagnen
Då gör det inget om man har glömt att dra ner rullgardinen:P

2008-05-06 kl 09:36

Hej såg att inlägget var gammalt, så jag kanske svarar för sent. Har ingen egen erfarenhet, men känner en som skall byta tillbaks till vanliga rutor igen. Han sitter och vinkar men det är ingen som vinkar tillbaks, ingen ser heller om han är hemma, det är lättare om de vill ha kontakt när någon bara kan ropa och fråga om han skall med på något,

• 8 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Campingkatalogen

1221 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 515 fristående campingplatser och 258 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 448 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen 2014!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2014-05

• Campingkatalogen 2014

• Husvagn & Camping 2014-04

• Husvagn & Camping 2014-03

• Husvagn & Camping 2014-02

• Husvagn & Camping 2014-01

• Husvagn & Camping 2013-12