• 4 svar
Trumavent?
2012-01-15 kl 18:10

Jag har en Eifelland 03, & har en fråga, har en knapp som det står Trumavent, när är den på när den är helt svart?
Eller har den något med värmen att göra? kan man se om jag har el värme i vagnen? om det är bara med gasvärme? Jag har en Trumatic

Hoppas på svar
//Peter

2012-01-15 kl 19:08

Hej Peter!
Jag har svarat på din fråga på den andra forumet,husvagnsforumet.Förhoppningsvis är din fråga besvarad!

2012-01-18 kl 22:21

Nu ska vi se. Svart plupp är vinterläge och svart cirkel är väl sommarläge.... Eller har jag blandat ihop det? Läste instruktionsboken för någon vecka sedan, har en likadan vagn och Truma,,, så jag kan ju kolla igenom en ggn till...:)

2012-01-18 kl 22:35

Peter83, kan denna länk vara till nytta? Visserligen tryckt oktober 2001 men det kanske är samma i din vagn.

http://www.alde.se/produktblad/TEB_TN_monter.pdf

Hittade också en bruksanvisning på Trumatic (sept. 2002) Kanske det är din modell? I vilket fall som helst så står det en del om Trumavent i nedan produktblad.

http://www.norrlandsvagnar.se/files/Reserv_Truma_
S3002_S5002.pdf

• 4 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn och Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Sök tester

Välj husvagn eller husbil, märke och sök bland våra tester

Senaste testerna

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn och Campings medlemmar.

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

• Husvagn & Camping 2012-05

• Husvagn & Camping 2012-04

• Husvagn & Camping 2012-03

• Husvagn & Camping 2012-02

• Husvagn & Camping 2012-01

• Husvagn & Camping 2011-12

• Husvagn & Camping 2011-11

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter