Campingsinglar!!!!!!.......... / av fiskecamparen

• 10 svar
Campingsinglar!!!!!!..........
2009-04-29 kl 20:04

Är ganska ny här på forumet och undrar om singelcamping diskuterats? För nog borde vi vara flera här.
Själv tycker jag att det vore spännande att möta likasinnade för gemensamma upptåg. Kanske sällskapa till något resmål etc. Åka på dans?
Funderar att åka till norra Sverige och Norge under sommaren. Någon som hänger på?
Vore kul att höra era erfarenheter och synpunkter!

2009-05-01 kl 13:54

Bra initiativ. Man kan ju vara campingsugen fast man är singel, eller vara campingsugen fast man inte är singel men måste eller vill resa ensam. Väl på plats kan man vilja ha ressällskap eller liknande så vilken annan plats är bättre att ta upp detta i än här?Jag reser ju med familjen men OM jag hade varit singel, eller blir det senare (peppar peppar) så skulle jag ju fortfarande vilja husvagnscampa. Eftersom jag reser för upplevelsernas skull och inte campandet i sig kunde det ju vara trevligt med sällskap, att uppleva saker tillsammans med någon smakar oftast bättre eftersom man kan dela med sig istället för att bara ta in det i huvudet och inget mer händer.Hoppas den här tråden blommar upp.

2009-06-16 kl 22:48

Hej! Jag är ganska ny i forumet...Jag är singel men tänkte ändå bli en campare! :)Jag tror jag har hittat en lämplig vagn för de önskemålen jag har... har i of inte köpt vagnen än.. Väntar på rätt vagn.. Jag skulle tycka det vore kul om man kunde åka ett gäng tillsammans.. eller mötas på nån camping nånstans..Kanske finns fler singlar här som har fler förslag! Jag är på! bara jag får skaffat husvagn först! ;)

2011-04-17 kl 13:28

Ja varför skulle man avstå från camping bara för att man är singel?? Kul tanke att dra ihop ett gäng singlar för att campa och ha trevligt tillsammans. Undrar dock om inte singlar är en bristvara här. Själv hade jag tyckt det var roligt att campa med någon som har barn i sexårs-åldern.

2011-04-18 kl 13:12

Kolla blocket.se

2011-04-18 kl 18:58

Jag är lyckligt solokvist med mina två småvildar (Jennifer 6, Markus 4), de älskar husvagnslivet. Men visst vore det kul att för en gångs skull inte vara det ensamma fåret i tvåsamheternas hage på campingen. :-)

2011-08-07 kl 10:21

kan vara bra om någon känner att det var bra att kunna åka tilsammans ,där är ganska mycke som bli enklare och roligare med goda vänner med samma intresse.Jag själv har tänkt mig en tur gennom Guldbransdalen i höst eller till våren.

2015-03-07 kl 20:00

Jag vill gärna åka ut med tältet (har ett stort familjetält=budgetvariant av husvagn) även om jag numera är ensam. Vore kul om man visste att några fler var på samma camping.

2015-04-09 kl 12:44

Har campat här och där under åren vi haft vår vagn, och älskat allt som har med camping att göra. Är numera ensam med min dotter, och husvagnen ska tyvärr säljas, så det blir väl till att hyra stuga eller kanske ett tält vore nåt! Perfekt om det inte regnar...

2016-07-06 kl 22:02

Hur går det för alla singelcampare?

• 10 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1440 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 545 fristående campingplatser och 472 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 423 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07

• Husvagn & Camping 2017-06

• Husvagn & Camping 2017-05

• Campingkatalogen 2017

• Husvagn & Camping 2017-04

• Husvagn & Camping 2017-03