2013-06-10 kl 18:54
|
|
Har sett denna grill på Blocket och tycker den verkar intressant. Verkar som man kan laga mat på den också så man slipper laga allt i vagnen. Någon som har en och kan berätta om den? Hur den är att använda och göra ren t.ex... |
2013-06-11 kl 10:15
|
|
Jag har en av de första modellerna. |
|
Drar med en VW Tiguan 2,0 TDI 2021och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT 2021.
När vi inte drar omkring så står vi, sommar- som vintersäsong på Sollerö Camping. |
2013-06-11 kl 21:53
|
|
Tack Chriper... Låter som en vettig sak ändå. Det var just det där med stekos i vagnen som var det viktigaste. Att kunna laga mat ute. Samt grilla förstås men det kan man ju göra på vad som helst. Får ta och kolla vikten på den. |
|
2013-06-11 kl 22:24
|
|
Har en delux version som jag är mkt nöjd med. Jag fixar all matlagning på den |
2013-06-11 kl 22:29
|
|
Bra Frank. Förstärker min tro ytterligare...Jag gillar att vara utomhus och ogillar matos... Så det lutar ju åt detta hållet. |
2013-06-12 kl 06:47
|
|
Visst väger den några kilo men mångsidigheten kompenserar vikten. Har den alltid bak i bilen tillsammans med elverket. |
|
2013-06-13 kl 12:32
|
|
Du beskriver precis det jag ser framför mig. Gillar inte att det luktar i vagnen och att sitta ute är ju själva grejen med camping. Har visserligen fortfarande inte sett någon viktippgift på den men det ordnar sig nog. Kör du den på husvagnstuben eller kör du på en egen tub? |
2013-06-13 kl 17:28
|
|
Har externt gasoluttag på vagnen och 4 meter gasolslang med snabbkopplingar. Lycka till med dina gourmandupplevelser. Min grill är precis nedpackad och klar att lastas i bilen på Söndag |
2020-06-18 kl 21:40
|
|
Hej hej! |
2020-06-18 kl 23:07
|
|
Vi har också en Carry Chef 2. Supernöjda med grillen. Skönt med stekbordet också. Det brukar vi steka pannkakor på till barnen. |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.