• 4 svar
För många mil
2017-09-22 kl 21:11

Jag har varit på resa med husvagn i Norge.
Dalarna Oslo Stavanger Trondheim Östersund och hem till Dalarna igen.
Det blev sådär 200 mil. På 14 dagar.
FAn vad mycket bilsittande det blev.
Hälften hade varit nog.

Trivs ni att sitta i bilen flera timmar per dag?

2017-09-22 kl 23:20

Norge kan ju vara rätt påfrestande att köra med husvagn i, förvisso. Men vi körde ca 300 mil på knappt två veckor för några år sedan (med husvagn, i Sverige), och 450 mil på knappt två veckor förra året (utan husvagn, till England).

Har man bara en bra bil, så.

2017-09-23 kl 11:49

Vi körde 340 mil på drygt 2 veckor med bil/husvagn.Vi stannade ändå några nätter på varje camping och hann se/uppleva det mesta vi ville se.Vi drar med en Hyundai I40 2014 så vi har kanon komfort så det var inga problem.Nästa sommar blir det ca 100 mil mindre då vi valt att ligga 8-10 övernattningar i Prag.200 mil på 14 dagar är inte så värst mycket tycker jag.

2017-09-24 kl 21:24

Jag tyckte det var drygt till Elmiamässan, 35mil....

• 4 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1439 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 546 fristående campingplatser och 471 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 422 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2017-10

• Husvagn & Camping 2017-09

• Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07

• Husvagn & Camping 2017-06

• Husvagn & Camping 2017-05

• Campingkatalogen 2017