• 3 svar
Tack!
2010-07-07 kl 08:05

Köpte min första vagn i förra veckan och har under tiden läste detta forum inför själva köpet av vagn men även vad man ska köpa in till vagnen innan man ger sig i väg.

Och tack vara alla tips som ni har tagit er tiden att dela med er av till oss nybörjare så blev våran första tur riktigt bra. Både jag, min sambo och våra barn tyckte det var hur kul som helst. Så nu längtar vi ut igen!

Tack alla här på forumet för eran tid och engagemang!

MVH Mikael m. familj!

2010-07-07 kl 08:27

Vi kan bara hålla med. Vi köpte vagn för en månad sedan. Innan dess så lusläste jag allt jag kom över via datorn. Forum som detta är helt outstanding när det gäller information som rör vårat nyväckta campingliv. Man kan bara buga och bocka
Kjelle

2010-07-07 kl 09:14

Åh, vad roligt att höra! Det är precis så ett forum används på bästa sätt. Ta åt er nu alla fantastiska, kunniga och hjälpsamma forummedlemmar!

Ha en bra dag!
/Jenny

• 3 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn och Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Sök tester

Välj husvagn eller husbil, märke och sök bland våra tester

Senaste testerna

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn och Campings medlemmar.

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

• Husvagn & Camping 2012-05

• Husvagn & Camping 2012-04

• Husvagn & Camping 2012-03

• Husvagn & Camping 2012-02

• Husvagn & Camping 2012-01

• Husvagn & Camping 2011-12

• Husvagn & Camping 2011-11

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter