2021-06-11 kl 23:58
|
|
Hej, |
2021-06-12 kl 10:20
|
|
Har samma problem på vår vagn när tanken fylls full. Rinner ut på golvet i vagnen. Har även sprickor i plastgolvet på toa |
2021-06-13 kl 08:50
|
|
Min vagn har inte separat spoltank, utan spolvattnet kommer från den vanliga vattentanken. Jag hade en läcka som berodde på att magnetventilen, som sköter spolningen av toaletten, inte höll riktigt tätt mot matningsledningen. Eftersom det är samma vatten som till allt annat blev det tryck på vattnet där även om jag kranade vatten i köket. |
|
2021-06-17 kl 11:22
|
|
Jag bytte pump i min C502 samt packningen som du nämnde i kassetten, för någon vecka sedan. Jag hittade en Youtube-video som var tydlig med hur allt sitter ihop om du inte har sett den. Där kanske du kan hitta om någon slang har lossnat eller är sprucken: |
|
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 638 fristående campingplatser och 760 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.