Nu e de klart! Det blir Keukkenhof! / av nellie

• 8 svar
Nu e de klart! Det blir Keukkenhof!
2016-04-25 kl 16:05

Bokat camping Koningshof som jag fick tips på här på Forumet, inte långt från parken, sen FICC Rallyt i Sevenum nära Venlo 4 + 2 nätter! Danska broarna ner och Finnlines nattfärja hem, nu hoppas vi bara på varmare väder, här är sååå kallt!Tänkte också besöka Nuenen och Vincent van Gogh s museum som lämpligt nog ligger längs vår väg!Tack Staffan Knutsson för tipset!Tyvärr hittar jag inte H&C , det nr där det var ett reportage om Keukkenhof, nån som har numret så jag slipper bläddra i alla mina tidningar?

2016-04-25 kl 19:10

Kanske den här artikeln?

http://www.husvagnochcamping.se/artiklar/nyheter/20090212/extra-varlikt-i-holland

Pierre Palm
Uppdrag granskning wannabe
2016-04-25 kl 21:38

Finns en artikel här med, men ingen om keukenhof. Däremot om en hel del andra ställen i Holland. Arkivet 2012-03-05

Har en CABBY 515 F3-98 som dras av en Kia Sportage V6 -05.
2016-04-26 kl 09:58

När du/ni drar till Holland varför så inte besøka Obelink (campistarnes Gekås) på vägen sätt gerna en hel dag av :-)

2016-04-26 kl 16:31

Tack Shadow F, det var den jag sökte, den har ju en stor artikel om Keukenhof! Och tack mr Cool hittade den artikeln också!

2016-04-26 kl 16:32

Knudaa var ligger Obelink?

2016-04-26 kl 23:40

@Nellie
titta här :-)

https://www.obelink.nl/

2016-05-20 kl 13:32

Nu är vi hemma efter tre veckor på rull! Rolig erfarenhet att vara med på ett så sort caravanmöte, 540 ekipage, varav 28 från Sverige. Hann med det vi tänkt oss på vägen ner, och allt funkade bra. Keukenhof var så fantastiskt som jag trott! Nu har vi prickat av det på att göralistan före döden!Hela Holland blommade ju när vi var där, helt fantatiskt! Jag tyckte det var svårkört dock, bra vägar men många! Och hur många rondeller som helst, fördelen var att när man kört fel var det aldrig långt till en rondell att vända i.

• 8 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1440 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 545 fristående campingplatser och 472 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 423 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07

• Husvagn & Camping 2017-06

• Husvagn & Camping 2017-05

• Campingkatalogen 2017

• Husvagn & Camping 2017-04

• Husvagn & Camping 2017-03