2018-03-02 kl 17:02
|
|
Sitter och fundera på det här med återkoppling när svar lämnas i en del frågetrådar. |
2018-03-02 kl 19:36
|
|
Jag ger min syn på saker och ting men svävar kanske ibland utanför frågan.Kan hålla med om att det ibland kan vara intressant att veta hur det gick med den där resan,hur löstes problemet o s v.Om man återkommer med hur det blev efter alla svar här på forumet så kanske det kan hjälpa andra.Om inte annat så vill man gärna veta hur det blev med resan,nya vagnen,dragbilen,den läckande toaletten m.m.Jag skulle personligen gärna berättat hur allt blev.Ibland känner man att man gett ett bra tips,och helt plötsligt försvinner den man gett tipset till.Man får väl helt enkelt se det som så att-Hör man inget så är dom nöjda. |
2018-03-02 kl 20:35
|
|
Du är snäll du, undrar om gumman upplever samma sak. |
|
2018-03-05 kl 13:15
|
|
Visst är det kanon både för den som kommit med tips och för eventuella efterföljande som har samma bekymmer om den som ställer frågan följer upp med resultatet. Dock har jag nog en och annan gång själv varit en dålig människa när det kommer till återkoppling, och då är det inte av illvilja eller lathet utan snarare så att man läser förslaget på lösning, undersöker vidare och endera är det den lösning som krävs och man fixar det och glad i hågen över att vara av med bekymret så glömmer man återkoppla. |
2018-03-05 kl 16:42
|
|
Jag kan verkligen hålla med i denna fråga. Personligen är jag jävligt tacksam över att fått svar på mina frågor. Jag måste erkänna att jag fullt ut inte har lämnat svar på vad som hänt efteråt men detta kan bero på att svaret jag fått har varit så invecklat att jag avbrutit att göra det jag skulle gjort. Ibland verkar saker och ting enkla för Er men mycket svårare för oss andra. Hoppas att Ni tar med er detta? |
2018-03-05 kl 19:13
|
|
Ja det är inte lätt att förklara allt med bara text, det är mycket vunnet med en bra bild också. Så därför har jag PM:at dig med en väg till en bild som kanske säger mer än bara text. Ha det annars gott i vintervädret ![]() |
|
2018-03-05 kl 21:31
|
|
Hade en tanke att göra detta Hagbard men sedan kom vintern till Halmstad. Tyckte att det var väldigt komplicerat men vi få se! |
2020-05-08 kl 13:41
|
|
Nu har det gått två vintrar, fick du ordning påt? |
2020-05-09 kl 11:11
|
|
Man får tänka på att vi har haft flera hårda vintrar sista åren, för att inte tala om dessa |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.