campingplats / av beoba

• 4 svar
campingplats
2016-09-02 kl 20:23

ljungby camping måste vara en av Sveriges sämsta till högsta pris 250 kr borde vara under 100kr intressant att höra vad någon annan tycker,

2016-09-02 kl 23:46

Verkar ju vara ett normalt pris inkl el för en "standardcamping" Har inte besökt den så kan inte ha någon åsikt i övrig. Vad är det som är sämst i förhållande till priset? Läget, skötseln, bemötande, platser....... Jämförelsevis men ändå inte. För 90 spänn står du på Gekås Ställplats med toa, disk, avfall, vatten och tömmning men inget mer. Det är rätt OK tycker jag och motsvarar väl vad jag förväntar mig för pengarna.

Har en CABBY 515 F3-98 som dras av en Kia Sportage V6 -05.
2016-09-03 kl 10:10

Faciliteterna är väl original 50-tal :-)
Vid vårt senaste besök för några år sedan hade dom satt upp snören som platsmarkeringar. Då hette dom även resort :-) Numera TIPI semesterby och "Campingpark". Ingen brist på kreativitet där.

Pierre Palm
Uppdrag granskning wannabe
2016-09-18 kl 12:18

Har varit där några gångar, senast för ett par tre år sedan. Ingen lyx, men det som skulle fungera fungerade och det var nära till stan så man kunde handla. Inte var den speciellt dyr heller då.

Med vänlig hälsning

Hans-Peter Stülten
Nynäshamn
  • 4 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1440 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 545 fristående campingplatser och 472 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 423 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07

• Husvagn & Camping 2017-06

• Husvagn & Camping 2017-05

• Campingkatalogen 2017

• Husvagn & Camping 2017-04

• Husvagn & Camping 2017-03