• 7 svar
ELMIA
2006-02-23 kl 09:14

Hej!
Försökte just boka biljetter till område 1 på Elmia och var inne prick klockan 9 då var dom slut, det måste väl innebära att dom inte har en enda biljett till försäljning till privatpersoner???

2006-02-23 kl 09:17

Hej! Biljetterna är inte slut!
Jag kollade för en minut sen då fanns det! Jag bokade själv 5 biljetter! Så skynda på innan de tar slut på riktigt!

Mvh Polar730CTX1

2006-02-23 kl 09:18

Det finns biljetter men inte till område 1

2006-02-23 kl 09:21

Nej du hade rätt. Ruggigt fort dem går åt. Du kan prova den 28 Februari igen då biljetter som inte har lösts ut går tillbaka i systemet. Annars brukar det alltid vara någon som säljer dem senare!

Lycka till!

Mvh Polar730CTX1 (Pär A)

2006-02-23 kl 11:10

Hej igen!
Fick tips om att gå in igen och det gjorde jag och då gick det plötsligt bra att få biljetter till område 1 så nu har jag fått biljetter till område 1 och är superglad jag provade också på telefon men dom svarade också först att dom var slut,men nu har jag dom iallafall.

2006-02-28 kl 19:06

Helt hysteriskt alltså. Biljetterna till område 1 tog slut på 90 sekunder. Alltså, vad är det för speciellt med att stå med husvagnen inne på Elmias område? Upplys mig, snälla. Det finns ju campingar runt omkring Jönköping/Huskvarna, så det finns väl hur mycket plats som helst. Att stå packade uppe på Elmia ned någon meters mellanrum tycker i alla fall inte jag verkar så himla attraktivt, eller...? Utställningen pågår ju dessutom i 4 dagar, så även om man campar i ex Gränna, så finns det ju gått om tid att umgår med likasinnade även om det tar 25 min. att åka till mässan.

2006-03-01 kl 08:45

Hej!vad dett är för speciellt med att campa på mässområdet,som jag ser dett efter 25 år som campare på elmia Fördelar dett är mycket billigare 550kr för fem nätter ock tillgång till all underhållning ock danskvällarna ock obegränsad tillgång i mässhallarna var har du sett vagnar med en meters mellanrum dett är kritik caravanclubb som gör ett jätte bra jobb på uppställningsplattsen.Var hittar du en camping med bättre ordnining inte i gränna i alla fall billjetterna tog inte slut så fort jag fick tag i en igår ett tips är du medlem i motormännen kann du köpa billjetter genom dom har fina uppställningplatser.

• 7 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1546 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 577 fristående campingplatser och 615 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 354 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2020-03

• Husvagn & Camping 2020-02

• Husvagn & Camping 2020-01

• Husvagn & Camping 2019-12

• Husvagn & Camping 2019-11

• Husvagn & Camping 2019-10

• Husvagn & Camping 2019-09

Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmontpublishing.se/.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842