|
2012-01-13 kl 14:06
|
|
|
Jag har kollat igenom forumet med inlägg sen nyår. |
|
|
2012-01-13 kl 14:16
|
|
|
Håller helt med dig,fattar inte att nya medlemmar strömmar till men inget liv från dessa.Man behöver väl inte hela tiden relatera till husvagnar och husbilar! |
|
|
2012-01-13 kl 14:30
|
|
|
Hej alla vänner. Vi har ju en tråd som heter "En tråd om lite av varje". Där kan vi skriva av oss |
|
|
2012-01-17 kl 14:10
|
|
|
Detta är ju som en liten familj på forumet som ngn skrev, så jag vilar mig på obestämd tid. Hej då! |
|
|
2012-01-18 kl 19:19
|
|
|
Det har tidigare kritiserats att det bara är några få som skriver i förhållande till hur många nya medlemmar som ansluter sig. Jag hoppas verkligen Sir-n att det inte är vi få som skriver som skrämmer bort de som inte skriver ? Jag minns själv första gången jag skrev på detta forum och hur nervös jag var för att bli avsnoppad eller att övriga skulle tycka att jag var en idiot som ställde triviala frågor om camping. Nu blev jag som tur var inte bemött på det viset, utan jag fick vänliga och informativa svar som byggde på fortsatt dialog. Jag förstår inte vad det är som gör att det alltid finns någon/eller några som tycker det är en grundregel i jantelagen att våga skriva här ? |
|
|
Kör: Mitsubishi Pajero Sport 2006
Drar: Kabe 560 Royal XL KS 2008 |
|
|
2012-01-18 kl 22:29
|
|
|
Ja jag är nöjd oxå.... Det har blivit lite lugnare i tonen nu den senaste månaden tycker jag.... Förrut var det en viss person som bara höll på att klanka ned på andras inlägg... |
|
|
2012-01-18 kl 23:32
|
|
|
Precis som Frank säger så finns det inga dumma eller triviala frågor. |
|
|
2012-01-19 kl 17:21
|
|
|
Jag kan instämma i vad flera här ovan har skrivit |
|
Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.
I campingkatalogen hittar du information om öppettider, priser, service och mer. Du kan även betygsätta campingplatser.
Gå till Campingkatalogen