2021-03-27 kl 11:27
|
|
Blev hänvisad till fritidscenter tagene i ett försäkringsärende rörande en skada på gasolkofferten. |
2021-04-14 kl 12:50
|
|
Mycket intressant historia. Tack för sådan användbar information. Jag skulle älska de här nyheterna! |
2021-04-15 kl 08:50
|
|
Riktigt tråkigt att få tillbaka vagnen i det skicket och ändå tråkigare att verkstaden inte tar på sig skulden. Nu kanske de ganska ofta råkar ut för folk som försöker få ersättning för sånt som verkstan är oskyldig till, men att säga att grus inte förekommer i deras verkstad är ju rätt löjligt. Byter alla teknikerna där skor när de går in och ut ur byggnaden då eller? Låter som en löjlig förklaring, speciellt en årstid då det finns mycket grus ute på vägar och trottoarer. Och att ge dig skulden för att bordet stod kvar är ju till och med ännu mer löjligt. |
|
2021-04-15 kl 17:05
|
|
Det skulle vara intressant att veta vilket märke och årsmodell det är på vagnen? |
2021-04-15 kl 21:55
|
|
Samtidigt som det finns många kunder som är jobbiga och försöker med allsköns konstigheter så finns det tyvärr riktigt många idioter inom serviceyrken. Jag har tex fått tillbaka bilen från service med smutsig ratt många gånger. Mer regel än undantag. Fullt av svarta fingeravtryck på den vita lacken runt dörrar och huv. Hur svårt är det att torka av liksom. |
2021-04-16 kl 07:46
|
|
Det går att ha många synpunkter på ett sådant här ärende men det enda man kan reagera mot är typ städning och ev uppkomna följdskador under reparation. |
|
2021-04-16 kl 11:21
|
|
Lite offtopic kanske men jag gillar inte heller fritids fritidscenter i gbg, vi var där och kollade när vi skulle köpa vår första husvagn för några år sedan. Vi var då intresserad av en Adria och vi upplevde säljaren som ytterst ointresserad, det var ju i princip så att han pekade ut vagnen och lät oss gå in och titta, sen när vi hade frågor så svarade han nästan otrevligt och trots att vi var enda kunderna där då så fick man känslan att han bara ville att vi skulle gå så fort som möjligt, det blev uppenbarligen inget köp där. Vi vände oss istället till Nordic Center i Kållered och där blev vi väldigt trevligt mottagna och vi köpte vår vagn där, dom är återförsäljare av Knaus, Tabbert och Weinsberg. |
2021-04-19 kl 13:32
|
|
Som jag förstår TS så är det just avsaknaden av städning, skador som blivit i vagnen i samband med reparationen samt bemötandet som är problemet här. Det du radar upp i ditt inlägg ser jag inte hur det har med saken att göra, han verkar ju inte missnöjd med varesig ledtiden för reparationen eller resultatet av just reparationen, utan mer det som är runtomkring, som man inte alls väntar sig ska vara ett resultat av att man lämnar in vagnen hos en professionell verkstad. |
2021-04-26 kl 16:58
|
|
Det är en Kabe och Kabe har vare sig frigolit eller grus i sina vagnar. |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.