Störande popuppreklam / av Anonym 855710456

• 8 svar
Störande popuppreklam
2018-02-12 kl 09:07

Brukar inte gnälla men nu är jag så in i bäng irriterad, speciellt på Hymers popuppreklam som dyker fram så fort man byter sida och tar plats en ca 10 sek. och sidan låses till den försvinner.

VARFÖR?

Varför på varenda ämnesrubrik, räcker det inte med att den hoppar upp på startsidan och sedan försvinner.

Ingen bra reklam för Hymer här inte, bara irriterande...

Förstår att många ledsnar på att gå in här då det kanske bara handlar om reklam. tror en sådan här sait också har ett behov av att folk i gemen har en plats att träffas på och att dom flesta vet vad Hymer står för, inte minst att sprida lite mer kunskap om vad och när och inte bara försäljning.

Hagbard

Glömde: och skulle jag ta steget in i framtiden så skulle det inte bli en Hymer. :(

2018-02-12 kl 10:06

Håller med dig Hagbard,
Väldigt irriterande!

Johan Taubert får väl ta sig en funderare, är det detta intryck man ska få av Hymer?

LAEN
2018-02-12 kl 12:30

Keep Smailing... :)

12.22 så försvann popuppen... :)

Var glad säger jag, heder åt tidningen...:)

2018-02-19 kl 09:55

Tyvärr verkar den ha återkommit. Började med mässan i Stockholm och har nu fortsatt med Hymer.
Skit är vad det är.

Drar med en VW Tiguan 2,0 TDI 2021och efter hänger numera en Adria Alpina 753 HT 2021.
När vi inte drar omkring så står vi, sommar- som vintersäsong på Sollerö Camping.
2018-02-19 kl 11:40

Enormt enerverande......!

2018-02-19 kl 13:30

Jag får be tidningen om ursäkt när det hände mig, man skyller på den första bästa man ser...

Men efter uppdatering och en säkerhetskörning så försvann det, har nu inga popp upp från bl a Hymer.

Man vet ju inte hur det kom in då man är både här och där och snokar, men rätt som det var så poppade det upp annonser varje gång sidan ändrades.

Men som tur är så är det borta nu och felet kanske var i min egen burk (troligtvis).

Lite info om vad som kan hända och vad man gör:

http://utanvirus.se/popup-annonser/

Är man duktig så finns det andra vägar att gå, man får söka lite för sådana här saker:

https://support.google.com/chrome/answer/2765944?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=sv

2018-02-20 kl 20:24

Naturligtvis finns det fungerande alternativa åtgärder för att slippa omdirigerande och störande reklaminslag. Jag som vanligen använder Firefox som standard har lagt till funktionen uBlock Origin. Slår ut det mesta av reklam och olustigheter. Utöver det bör man ha ett antivirusprogram som också tar hand om och skannar webtrafiken. 100% säker kan man aldrig bli men mycket går att undvika.

Skalhamnsbo. (Nära Lysekil)
Bor i en Cabby 650+L. Helårscampar plats 5 på Åsleröds Camping och Vandrarhem i Fjällbacka FC44.
2018-02-25 kl 20:22

Aktivera pop-up blockerare. samt aktivera Ad-blocker så slipper man störande reklam. t.o.m. aftonbladet är läsbart.

• 8 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2023-03

• Husvagn & Camping 2023-02

• Husvagn & Camping 2023-01

• Husvagn & Camping 2022-12

• Husvagn & Camping 2022-11

• Husvagn & Camping 2022-10

• Husvagn & Camping 2022-09

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206