Tack för den här tiden / av mrcool

• 7 svar
Tack för den här tiden
2017-11-28 kl 19:51

Har nu efter att antal år tröttnat på detta forum och tidningen. Forumet pga Hagbard och company tagit över och tidningen pga utarmningen av redaktionen och att Ulla trappar ned. Loggar nu ut :-)

2017-11-28 kl 20:15

Många av oss har varit med sedan starten 2005. Jag är sällan aktiv nu för tiden, men tittar in då och då. Att du slutar pga Hagbards närvaro är synd, då han tillför mer än många av oss övriga. Men jag kan förstå att det kan kännas att få konkurrens i kunskapsdjungeln.Det är bra dock att du inte avsluta ditt konto i ilskan över känslan att inte blivit bekräftad. Behåll ditt konto och titta in då och då

2017-11-29 kl 09:30

mrcool skrev:
Har nu efter att antal år tröttnat på detta forum och tidningen. Forumet pga Hagbard och company tagit över och tidningen pga utarmningen av redaktionen och att Ulla trappar ned. Loggar nu ut :-)

"Company", är det vi andra? Utan Hagbard och company hade det varit rätt ödsligt.

2017-11-29 kl 17:08

mrcool skrev:
Har nu efter att antal år tröttnat på detta forum och tidningen. Forumet pga Hagbard och company tagit över

Det här förstår jag inte alls?

Tagit över??????

Nu har jag tydligen totalt missat något?

Att det här forumet är någons eller någras enmansforum, hur får man då diskussioner att vinklas?

Eller är det så illa att vinterdepressionen har satt in för tidigt?

2017-11-29 kl 17:47

Det är säkert mer än Hagbard & Company som är förvånad över vad mrcool skriver

Det som Hagbard & Company skriver om är otroligt intressant att läsa om en gedigen kunskapsbas som dessutom förmedlas helt gratis på forumet

Låt mrcool kliva av då

Hoppas verkligen att Hagbard & Company fortsätter att förmedla sina kunskaper på forumet

Gubbsjuka finns ett ordspråk som vi grabbar för höra ibland vem som drabbas ....
....så var det ja

2017-11-29 kl 18:34

Ett forum är till för att diskutera,ventilera,byta erfarenheter,få hjälp då problem uppstår och hjälpa andra som har kört fast i något,ge tips m.m(Åtminstone i min värld)Att vissa är mer aktiva än andra spelar egentligen ingen roll för mig.Jag läser det som jag tycker verkar intressant helt enkelt.Att ta en paus är väl inte fel och det kan dessutom göra det lite roligare att komma tillbaks efter ett tag.Man måste ju heller inte vara skrämmande överens om allt som skrivs,bara man försöker hålla diskussionen på en lämplig nivå.Jag önskar dig mrcool välkommen tillbaks när du känner för att titta in på forumet i framtiden.

2017-11-29 kl 21:57

Jag vill bara ge några synpunkter från min synvinkel i egenskap av moderator i forumet.
Efter att ha följt forumet så gott som dagligen under mer än tio år, så kan jag bara säga att det inte är ett inlägga av hundra som gör att jag behöver rätta till eller förtydliga någonting.
Med andra ord är det med något undantag, sakliga och trevliga inlägg.
Så har det också varit under 2017. Människor kommer och går av olika anledningar. De som loggat ur vet att de är välkomna tillbaka när andan faller på, och det gör den ofta efter någon tid.
Sedan att det kommer inlägg av någon eller några med både djupa och även initierade kunskaper välkomnas av oss på tidningen. Så har varit fallet i flera trådar i år, och jag har aldrig behövt "ingripa". Det har varit både glimten i ögat och trevliga motargument då man inte alltid håller med i en fråga. Så måste det få vara.
Med andra ord hoppas jag att ni alla fortsätter fråga och kommentera olika inlägg. Det finns heller inga personer som ingår i någon grupp "....& company". Alla är välkomna, mångordiga som fåordiga.

När det gäller Ulla så har hon ju inte lämnat tidningen, utan tagit en liten annan roll. Det är säkert ett väldigt naturligt steg för många av oss, efter många år i rampljuset.

Må så gott och njut av den stundande adventshelgen.
/ostbergr, moderator

• 7 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1412 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 542 fristående campingplatser och 450 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 420 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2017-12

• Husvagn & Camping 2017-11

• Husvagn & Camping 2017-10

• Husvagn & Camping 2017-09

• Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07

• Husvagn & Camping 2017-06