Vad betyder ditt Nick / av conny-555

Vad betyder ditt Nick
2010-06-01 kl 22:49

noje = 2 första bokstäverna i efter- och förnamn som ogift :) :) Haha, invecklat!!
Jätterolig tråd tycker jag, för vissa nicks har man funderat lite vad dom kommer ifrån :)

2010-06-22 kl 23:50

Gissa...
Jajjemen, mitt efternamn!

2010-06-23 kl 06:31

Gammal gamer tag som följt med sen man spelade data spel (gör fortfarande) men la till x för att The Swede var upptaget,

2010-06-23 kl 12:50

Leknes, mitt nicknamn, är en vacker plats på Lofoten, dit jag startar resan 28/6
efter all midsommartrafik, som nu rinner genom Dalarna.

2010-06-23 kl 18:03

Mitt nicknanm amigo är från min sista segelbåt som jag sålde 2004 . Det var en Amigo byggd här på Västkusten. Jag saknar den fortfarande när jag åker ner till havet.

2010-06-23 kl 20:48

Mitt förnamn, lite fantasilöst men det var ju ledigt! ;)

2010-06-23 kl 21:34

Skitavancerat.... De tre första i förnamnet o de två första i efternamnet.

2010-11-04 kl 07:55

Jaa... Freedom är ju vår bil och Freedomtravel vår blogg...
http://www.freedomtravel.se

2011-01-06 kl 15:40

Hej Janne!
Det var tråkigt att det inte gick med Janne , nej det är flera blandannat har vi en HD Janne sedan vet jag inte vad för flera det finns. Du kunde kanske prövat någon siffra typ Janne 1 , men Året Runt går ju oxå bra jag som trodde det hade med boendet att göra. Vad menar Du med inte läskunnig det förstår jag inte vad är det som någon inte fattat , bra om Du förklarar.
Mvh amigo ( är efter min segelbåt )

2011-01-06 kl 16:11

Husvagnsmärke, modellbetckning

2011-01-07 kl 13:32

Jag har ju en "Polar" vagn , sedan var det bara att lägga till -e så blev det Polar-e = en slags kompis

2011-09-05 kl 21:42

Lyfter

--------------------------------------------------
Hälsningar Conny Stefansson med familj som utgår från Kristinehamn i värmland

Bilder : [url] http://conny-555.bilddagboken.se/p/main.html [/url]
Picasa web : [url] http://picasaweb.google.com/conny.stefansson [/url]
Youtube : [url] http://www.youtube.com/user/connyst66 [/url]

CC medlem : 73162 Värmlands Län (S)

BIL : Volvo V70 2,5T 1999
DRAGBIL : VW Tiguan TSI 200 2008
DRAR : Cabby 67FT 2005 (stugan)

L-V-V-C = lägenhet-volvo-vw-cabby
2011-09-06 kl 10:26

"Baggen" är vel heller inte så svårt.Jag är Norsk,men tycker om den här sajten,ock är mycket intereserad av campinglivet.

2011-09-07 kl 18:46

När vi flyttade in i vårt hus för 17 år sedan. Kom granntösen 4 år gammal in o frågade var frugan hette o vad jag hette,frugan sa att hon hette Anne och att jag hette Per-Arne, hon tyckte att Per-Arne var svårt att uttala,hon frågade om hon fick kalla mig för bubben istället.Det gick bra.Sendan des hetter jag bubben på hella vårt bostads område.

2011-09-10 kl 19:44

Tja mitt nick är ett slang av mitt rätta nick.Låter det invecklat? :)

Nåväl, Jag är egentligen Milkshaken på en massa forum...
jag började med internet -99 och satt och funderade på nåt bra nickname...
Jag körde Mjölkbil på den tiden, dvs färdig vara till kund....
Milken shakes on my truck....
Milkshaken.....
Sen har jag av många fått Milken som slang av just Milkshaken...
Så.... Milkshaken och Milken... Det är jag det...:)

Detta med just varför man använder nickname.... Jag säger såhär...
I alla år så har folk haft ök eller smeknamn.... Öknamnen var ju oftast inte självuppskattade medans smeknamnen mera var mera accepterade...
Detta med nickname det väljer man ju själv, så det är ju ett smeknamn i den bemärkelsen, vilket man då har en identitet i och oftast blir ihågkommen i..
Så fram för mera Nicknamne/Smeknamn.

2011-09-11 kl 16:18

Mitt nick är lite fånigt men Bor i Kungälv och är Kille..

2011-09-16 kl 22:57

Mitt är ett smeknamn jag haft på jobbet i snart 30 år, så kan det bli när man är lasbils chaufför -)) men jag trivs med det.

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

• Husvagn & Camping 2022-04

• Husvagn & Camping 2022-03

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206