Bästa tipsen när du ska hyra eller hyra ut / av Jens Fylkner

• 1 svar
Svara
Bästa tipsen när du ska hyra eller hyra ut
2012-02-01 kl 11:53

Hej, mitt namn är Jens Fylkner och jag har ett förflutet i campingbranschen såsom aktiv deltagare i skapandet av campingkedjan First Camp. Just nu är jag och min bror Jakob i färd med att starta ett nytt företag (http://www.grandtourismo.se) som vi hoppas ska råda bot på bristen av bra platser där uthyrare och hyrare av husbilar ska kunna mötas. Det finns ju ett väldigt stort intresse för att hyra husbilar, men vi har inte kunnat se några verkligt bra aktörer som tillhandahåller dessa.
Vi har inte kommit igång med själva förmedlingen av husbilar ännu utan just nu står insamling av tankar, råd, funderingar och önskemål på agendan kring hur en sådan tjänst skulle fungera på bästa möjliga sätt. Vi skulle bli jätteglada om alla ni som läser och verkar här på Husvagn och Camping ville bidra med förslag eller frågor - allra helst på vår sajt (www.grandtourismo.se). Senare i vår hoppas vi ha tjänsten igång. Mvh, och tack på förhand, Jens

• 1 svar
Svara

Nedanstående fråga hjälper oss att hålla spam borta från sidan.

Vad blir tjugo plus sju? Skriv svaret i siffror:

eller använd vanliga svarsrutan

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

• Husvagn & Camping 2013-06

• Husvagn & Camping 2013-05

• Husvagn & Camping 2013-04

• Husvagn & Camping 2013-03

• Husvagn & Camping 2013-02

• Husvagn & Camping 2013-01

• Husvagn & Camping 2012-12