Svara nytt inlägg

Du svarar på "Ny ställplats i Göteborg – men bara för husbilar"
Ditt namn (valfritt)
Meddelande

Här i Husvagn och Campings forum ansvarar du själv som medlem för vad du skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Husvagnochcamping.se. Läs våra regler.
Formateringshjälp
Bevisa att du är människa

Genom att använda en teknik som kallas för reCAPTCHA får vi hjälp att bekräfta att du är människa och inte spamrobot. På samma gång hjälper du till i ett stort projekt att digitalisera gamla böcker.

Fyll i orden som visas nedan i rutan strax undertill.

Inställningar

10 senaste inläggen

Var på en ställplats i Tyskland,där tog dom 10 eur och då ingick kaffe och bröd till frukost för 2 pers.

Nybliven husbilsägare 240:- det är över vad jag kan tänka mig att betala, man jan då välja att så en bra bit ifån och lägga dessa pengar på biljett till Göteborg, det kanske för Liseberg att tänka om, skall upp och kolla finalen i Gothia men med denna pris lapp för en p-ruta, är inget för mig.

Hej
Bra ide om ställplats men priset är alldeles för högt, max 100:- räcker annars kan man lika gärna ta in på en camping.

Bara att betala, det är vad vi få göra med husvagn.,,,

SCR ska ju inte vara med i "Husbilsdestination Sverige". De har ju ingen aning om hur vi husbilsägare vill ha våra Ställplatser utförda. Deras campingar ockuperas mest av husvagnar som arrenderar sina platser hela sommaren. Deras campingar ser ut som koloniträdgårdar som ockuperar de bästa platserna. SCR är ju på Sveriges Kommuner och lobbar för att alla ska in på camping. Billigt och bra för kommunerna att slippa ordna Ställplatser. Sätta upp förbudsskyltar är billigare. De glömmer att husbilsägarna är en stark köpgrupp. Det finns en klubb (över 6000 medlemmar) som består enbart av husbilsägare nämligen "husbilsklubben.se". Önskar de kunde vara med istället för SCR. Ställplatspriset i GBG är oförskämt.

Håller med.har åkt runt i europa o legat på många ställplatser kostnad max 9 eu ink ström o vatten +nära stad dvs gångavstånd och resturanger detta är hutlöst pris i göteborg campar hellre

vi var och kollade på denna ställplats men vände då vi såg vad det kostade,detta är hutlöst !!

Löjligt med bara ställ plats för husbilar. Husbils ägare är lite selektiva hur regler ska tolkas, i somras stod vi vid höga kusten bron där dom markerade platserna för husbil har utsikt mot bensinpumparna till skillnad för dom märkta med husvagn som har en kanon utsikt. Man kanske inte behöver säga att vi stod två husvagnar o en husbil på husbils parkeringen, medan det stod ca sex husbilar på husvagns plats med utsikt..

Putte
Det märks att det är SCR bakom en så idiotisk ställplats.. Den är ju dyrarae än en vanlig camping,. Varför hör man sig inte för med husbilsägare, t.ex på Elmiamässan för att få ett riktigt svar vad vi vill ha. Ett gott råd till alla husbilsägare, BESÖK EJ DENNA PLATS111111.

Det är absolut det som Vi "Svenskar" inte Vill betala för i detta Land och det är för bla överpriser (ocker) för någon tjänst, vara/produkt eller annat dylikt, men men efterfrågan styr förfrågan på någon företeelse, så då kan Jag tänka mig deras pris-sättning. Normal och skälig avgift lär väl "kanske" komma inom rimlig tid.

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn och Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Sök tester

Välj husvagn eller husbil, märke och sök bland våra tester

Senaste testerna

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn och Campings medlemmar.

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

• Husvagn & Camping 2012-05

• Husvagn & Camping 2012-04

• Husvagn & Camping 2012-03

• Husvagn & Camping 2012-02

• Husvagn & Camping 2012-01

• Husvagn & Camping 2011-12

• Husvagn & Camping 2011-11

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter