|
2010-05-17 kl 12:38
|
|
|
Hej |
|
|
2010-05-17 kl 17:02
|
|
|
Euroline 56 du ska veta att sådant bemötande och sådana campingar finns det en hel del av TYVÄRR,, Gå ut med namnet många behöver rycka upp sig och lägga om stil mvh.Edling |
|
|
2010-05-17 kl 19:53
|
|
|
Det här med "procent säsongare" har jag velat få med på Campingwebben sen jag började samla campingplatser där. Men hur gör man det bra?Om campingarna själva får ange det, blir det som i SCR-katalogen: Några få platser anges som säsongsplatser, men i verkligheten kan det vara de flesta...Om vi campare ska ange det, hur blir det då inte bara ett individuellt tyckande? Man kan ju inte direkt gå och räkna..Eller ska man ha en grov skala med "Inga", "Några", "Många" och "De flesta" som besökarna får välja? Och ska detta vara en egen funktion eller en del av en betygsättning?Jag får ingen rätsidan på vad som vore bäst, men kanske någon här kan hjälpa mig med hur en sån här funktion skulle kunna se ut och fungera? |
|
|
2010-05-18 kl 08:01
|
|
|
I FDM's "camping bibel " över campingar i Europa står det alltid om platsen är präglad av säsongs campare. Borde inte vara så svårt att ta reda på av capingägaren. Om en camping t.,ex. har 100 platser varav kanske 80 - 90 är upptagna av "långliggare" så borde ju det stå 10 - 20 platser tillgängliga för genomfarts campare. |
|
|
2010-05-18 kl 12:50
|
|
|
Tack för tipset! |
|
|
2010-05-18 kl 13:38
|
|
|
På Sollerö Camping har vi valt att lägga upp antal platser totalt och hur många av dom som är säsongare samt hur dessa säsongsplatser är fördelade. |
|
|
2010-05-19 kl 20:07
|
|
|
Tack för det !! Då ser vi med glädje och spänning fram emot 2011 års F-camping tidning |
|
|
2010-05-21 kl 23:00
|
|
|
Ingen som upplevt att siffrorna som anges (för antalet säsongsplatser) verkar vara helt uppåt väggarna fel? Vad menar egentligen campingplatserna med "säsongsplatser"? Eller finns det många campare som ligger bara någon/några veckor i sträck och ser ut som säsongare för mig som tillfällig besökare? |
|
Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.
I campingkatalogen hittar du information om öppettider, priser, service och mer. Du kan även betygsätta campingplatser.
Gå till Campingkatalogen