|
2010-04-28 kl 16:43
|
|
|
I hvert nummer av H&C presenterer tidningen en reportasje fra et besøk på en campingplass. De påstår at de opptrer som anonyme personer inntil avreise. Hvordan er denne anomytet mulig når artiklene som regel skrives av kjente folk fra redaksjonen? Skriver de seg inn under falskt navn? |
|
|
2010-05-03 kl 15:07
|
|
|
Hej Morvik! |
|
|
2010-05-03 kl 21:45
|
|
|
Det er godt å høre fra "gammel-redaktøren" at representanter for campingpatruljen ikke bruker falske navn, men jeg har en følelse av at redaktøren snur det hele litt på hodet. Det er vel ikke 1000 tidninger i Sverige som er å betrakte som en tidning med camping i fokus? Det å håpe at H&C har en stor leserkrets også blant de som er ansatt ved en campingplass. Jeg vet at den tyske tidningen "Camping,Cars&Caravan" setter betyg på campingplasser, og de har også et tillegg for den aktuelle plassen som heter "Dette mener campere".Gjennom lenken www.camping.info kan man få opplysninger om campingplasser i hele Europa, også Sverige; det også på svensk. Er det ikke mulig å kople disse opplysningene opp til campingpatruljens vurdering, slik at det er flere som kommer med opplysning om plassen. Jeg vet at H&C har en spalte "tyck till om campingplatser," men det er ikke alltid det er noen kommentar om den aktuelle campingplassen i det samme nummeret som campingpatruljen skriver om plassen. |
|
|
2010-05-04 kl 13:54
|
|
|
Nejdå, inte är det så att "gammelredaktör´n" är snurrig i huvudet inte. Kul benämning förresten! |
|
|
2010-06-02 kl 15:42
|
|
|
En fråga till campingpatrullen. Läste på första sidan om ert besök på Talludden. Blir lite frågande när 60 poäng på 10 kriterier ger ett snitt på 8 poäng. Borde det inte bli 6 poäng? |
|
|
2010-06-07 kl 10:20
|
|
|
Hej Gela, |
|
Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.
I campingkatalogen hittar du information om öppettider, priser, service och mer. Du kan även betygsätta campingplatser.
Gå till Campingkatalogen