chat
2005-10-15 kl 21:35

Sitter här framför datorn och är ute och kollar på på lite av varje tex. på husvagnssidorna.
Vad gör ni?
Har ni några bra sidor man
man kan kolla på?

2005-10-15 kl 22:44

Hej.
Tittade precis på tempraturmätaren
- grader i Hedekas

2005-10-15 kl 23:04

Hejsan!
Här i Grums är det fortfarande +grader visserligen bara 2,6 men det blir nog under 0 under natten.

2005-10-17 kl 10:48

BRRRRRRRRR...har varit kyligtnatt i Motala också,men hoppas på snar bätring.Det är förtidigttttttt med kyla!

2005-10-17 kl 20:08

Här finns dom flesta sidorna på nättet om campinglivet:

http://www.home.no/camping/

Många clubbar har debattforum bl.a. Norsk caravan clubb.

Se ochså på portaler, många bra där ochså. :O)

PS: minus 4 grader i morse här i Hamar, Norge. Dags att sätta på dubbdäcken.

Tack & Hej
Markus Vesala :O)

2005-10-20 kl 20:30

Jag kollade vädret på tvn
risk för snö på många ställen.
Skall ni på camping i helgen??

2005-10-21 kl 10:35

Trevlig helg på er alla campare..

2005-10-21 kl 19:58

Hej på dig Kabe!
Trevlig helg på er själva. Personligen ska jag jobba natt hela helgen. Men har en ledig vecka att se fram emot.

2005-10-21 kl 20:04

Hej.

Hoppas att det blir trevligt på jobbet i helgen . jag jobbar 5 nätter varje vecka och tycker det skall bli gott att sova på natten nu på helgen.

2005-10-28 kl 20:02

Hej här har det varit fint väder i dag sol och 17-18 grader.

Vad gör ni i dag på fredagskvällen?

2005-10-29 kl 22:08

jag sitter här och kollar det verkar väldigt lugnt på husvagnsidorna.

2005-10-30 kl 00:16

Hej
Alldeles för lugnt. Här borde vara full
fart på så många medlemmar. Men vi får
väl hålla ut kanske vi får fler att komma med. Det är i alla fall trevligt att ta del av allt som händer på dessa sidor. Här i Norr har nu snön försvunnit och idag har vi haft 10 grader plus och regn så vintern ser just nu ut att vara långt borta.

2005-10-30 kl 00:22

Det är alldeles för lugnt på dessa sidor.
Ni glömmer väl inte att ställa tillbaka klockan.

2005-10-30 kl 00:51

Nu är det dax att stänga av datorn
och gå och lägga sig.

2005-11-07 kl 14:02

Tror också att det skulle vara bra med en chattsida på denna site. Tror även att husvagn och camping förlorar på att inte ha en chatt. Risken är att det skapas chattrum på andra portaler. Sedan sprider sig ryktet och de som är intresserade att campingchatta försvinner iväg. Ganska snart blir då hela detta forum ganska så inaktuellt. Har ju sett att det finns några stycken här som är inloggade på lite "udda" tider. Jobbar själv just den typen av tider och skulle gärna fördriva tiden med att prata bort tiden. Läste i något annat inlägg att det var vinter och att besöksantalet per automatik då sjönk. Är det så? Är inte det lite upp och nervända världen. På vintern har de flesta mindre antal campingdagar och fler dagar att sitta här och drömma sig bort till sommaren. Ok får väl plocka med mig datorn i vagnen nästa sommar. Kalmar Län ska ju få 100% täckning via Radio-Lan uppkoppling redan till julen. Fan troe´t sa Janne Wängman *eller vem det nu va*

2005-11-07 kl 17:45

Hej kalmarjanne

Här är ännu en nattsuddare. Problemet med denna sidan är att man skall komma ihåg ett passord som man inte själv har valgt. Kommer tyvär inte ihåg alla passord till olika sidor. Hemma är det väl okej då man har skrivit det ner någonstans. Men det borde vara så att man själv kan välja ett passord som man kommer ihåg. Tror nog att forumet skulle vinna mycket på det. Istället blir det så i mitt fall att jag ger upp. :O/

Men är ju innom av och till som ni ser. :O)

Tack & Hej
Markus Vesala
Hemsida: http://home.online.no/~anttjoha/index.cfm

2005-11-07 kl 22:06

*suck*

Regn och grådis i Göteborg, huset skall dräneras, uppfarten breddas och det är 180 dar tills Adrian kommer ut ur vintergaraget igen..

Då är det lätt att sucka..

Eljest är allt bra!

2005-11-09 kl 18:55

Hej på er.

Här var det väldigt lugnt i dag!!

2005-11-11 kl 07:27

Hejsan Markus

Svarar lite snabbt här på ditt inlägg mer utförligt i mail. Visst kan du byta till ett eget lösenord. Logga in och gå till din sida. Där finns det en rubrik Byt Lösenord. Och sim sala bim så kan vi komma ihåg våra personliga lösen.

2005-11-16 kl 20:23

Hej på er.
Här i Hedekas har vi -4 grader.

2005-11-18 kl 06:14

Hej på er.
Här i Hedekas har vi minus 7 grader nu på morgonen. Hoppas ni får en trevlig helg.

2005-11-18 kl 06:53

Hej på er igen.

Nu är jag ensam inloggad
och det är 150 besökare
kan det vara riktigt ??

Eller varför loggar dom inte in ??

2005-11-18 kl 07:22

Just nu 252 besökare på husvagn och camping. Och endast jag är inloggad.

2005-11-18 kl 08:09

Jamen Kabe.. Jag är ju här med..:-)

Go'morrn förresten, ännu en dag har tagit sin början. -5 hemma och det skulle vara så gott att bara få vara kvar i sängen.

2005-11-18 kl 08:37

-6 här. håller på att packa in lite mat och kläder i ekipaget för en campinghelg, när det är så härligt väder.

2005-11-18 kl 10:12

Hej
Vad kallt ni har sörlänningar! Lika
som oss i norr -5 grader men strålande sol idag och ingen snö bara frost på marken - hade man vetat kunde man gott
ha förlängt campingsäsongen några veckor ytterligare men mörkt är det ju
redan tidigt på em.

2005-12-02 kl 20:33

Hej på er.

Utflyktsmål denna helg.

Julmarknad
Rörstrands Fabriksbutik
i Lidköping har julmarknad denna helg.
med 20 procent på allt i butiken.

Vi skall åka dit och kolla.

2005-12-04 kl 17:36

Hej på er.
Sitter här framför datorn och kollar på husvagns och campings sida det
är inte många som är inloggade nu för tiden .
Tycker ni att det har blivit sämre på denna sidan ?
Eller varför loggar ni inte in ?

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1592 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 581 fristående campingplatser och 654 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 357 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2020 -10

• Husvagn & Camping 2020-09

• Husvagn & Camping 2020-08

• Husvagn & Camping 2020-07

• Husvagn & Camping 2020-06

• Husvagn & Camping 2020-05

• Husvagn & Camping 2020-04

Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmontpublishing.se/.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842