• 5 svar
Nr9/17
2017-08-25 kl 18:48

Det tar ju ett tag till tryck. En uppdatering om ställplatskollen från Abbekås. Hamnkrogens ägare har fn beslutat att lägga ner verksamheten då ingen köpare dykt upp.
Jag förstår inte riktigt läsarbilden med en bil som har ett taktält monterat. Eller så missar jag något i bilden. Vad är det som är unikt "utanför boxen" här?

Har en CABBY 515 F3-98 som dras av en Kia Sportage V6 -05.
2017-08-27 kl 21:22

Appråpå Abbekås och ställplatskollen. Hur kan man ge en fyra för service/standard när ställplatsen saknar den mest grundläggande servicen som tömningsplats för gråvatten och latrin?

LAEN
2017-08-28 kl 00:32

Kanske för att husvagnar är välkomna med ;-)
Ingen aning annars hur faciliteterna värderas. Kanske var det bara det som fattades för en femma.

2017-08-28 kl 21:23

Jag värderar faciliteterna så här:
1. Det finns en soptunna
2. Det finns soptunna, vatten och tömmningsmöjligheter
3. Det finns soptunna, vatten och tömmningsmöjligheter samt el
4. Det finns grundläggande service enligt ovan plus dusch och toa
5. Sådana ställplatser är sällsynta :-) (kanske ställplats Oasen på Römö skulle kunna få betyget 5)

Sedan får man naturligtvis väga in standarden och hur väl faciliteterna fungerar.

Att husvagnar är välkomna har ingen att göra med hur ställplatsen betygsätts tycker jag. Om den som ansvarar för ställplatsen tycker att det fungerar så ska husvagnar naturligtvis vara välkomna.

LAEN
2017-08-31 kl 23:13

Tänkte mer på ställplatskollens värderingsgrunder. De var ju helt enkelt inte i synk med dina

• 5 svar

Nyhetsbrev

Anmäl dig till Husvagn & Campings nyhetsbrev så får du de senaste nyheterna i din mailkorg - varje månad.

Ja, jag är 16 år eller äldre och vill även få information från Husvagn & Camping/Egmont Tidskrifter och deras samarbetspartners.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1425 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 543 fristående campingplatser och 462 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 420 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2018-01

• Husvagn & Camping 2017-12

• Husvagn & Camping 2017-11

• Husvagn & Camping 2017-10

• Husvagn & Camping 2017-09

• Husvagn & Camping 2017-08

• Husvagn & Camping 2017-07