• 10 svar
F-campinglistan
2006-02-07 kl 12:27

Tänk om vi alla som besökt en F-camping
kunde dela med oss av erfarenheterna
och skriva några rader ris eller ros
- vilken bra informationskanal F-campinglistan skulle utgöra. Som det ser ut nu är det inte många som har fått något omdöme.

2006-02-12 kl 14:39

F-Campinglistan här verkar lite "out of date".
Den handlar enbart om fjolåret.

F-camping

I år, 2005, har vi hittat 360 fristående (det vill säga icke SCR-anslutna) campingplatser i Sverige till F-campingkatalogen. Du hittar dem i bokstavsordning under Sverigekartan här nedanför eller genom att klicka i önskad ruta på kartan och sedan, på den mer detaljerade kartbilden, klicka på önskad F-campknapp i kartan.

F-camping 2005 medföljer som bilaga i Husvagn & Camping nummer 4/2005, som kom ut den 30 mars. Den kan också beställas i efterhand. Sätt in 49:- (39:- + en tia i porto) på pg 15 83 17 ? 8. Ange "FC 2005" och glöm inte namn och adress!

2006-02-13 kl 16:59

Ja, det vore nog inte dumt. De flesta f-campingar vet man inte så mycket om...o själv vill jag gärna vet lite vad det är man kommer till...

2006-02-13 kl 19:37

Jag tycker att F-campings katalog är lite dålig. Den är svår att hitta i, det vore enklare om den var uppdelad i län precis som SCR:s katalog. Men i fjolårets katalog finns iallafall några priser med. Dessa vill man ju gärna veta innan man kommer till en camping. Inte sant!?

2006-02-14 kl 21:16

Hejsan.
Är en ny medlem.
F-campingplatser har jag aldrig hört talas om förut att det ska finnas en katalog på dom.
Dom F-campingplatser som vi har besökt är:
FC115* Jormvattnets Fiskecamp
FC264* Våjmåns Husvagnscamping

Och jag kan bara ge dom en stor fång rosor till dom campingplatserna. :o)

2006-03-11 kl 16:36

Borde det inte komma en ny katalog eller lista med dessa campingar för 2006. Är det någon som vet mer om det ?

2006-03-11 kl 17:15

Jodå, den kommer med nästa nummer av tidningen.
Det är bara länken "F-camping" här på sidan som lever kvar i det förflutna. :)

2006-03-11 kl 19:25

hej! har bara besökt norrvikens camping cc-camping utanför båstad
en liten,fin camping med trevliga värdar besök den gärna under våren då naturen är underbar!
mvh lagan

2006-03-12 kl 08:01

hej lagan har även jag besökt norrvikens
canping och innstämmer absolut i berömmet jag kann dessutom rekomendera
rosornas camping i mörrom även dett c-c
camping vi var där isommras ohc tänker ta dit i sommar varför inte när dett är
spelmans stämma.

2006-04-20 kl 19:42

kan rekommendera på der varmaste Bergets camping utanför Eksjö.
Enkel camp med underbar natur och fiske sjöar och framför allt lugnt.se Bergets sportfiske och camping.
häls Gittan

• 10 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1679 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 610 fristående campingplatser och 739 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 330 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2021-11

• Husvagn & Camping 2021-10

• Husvagn & Camping 2021-09

• Husvagn & Camping 2021-08

• Husvagn & Camping Nr 7 2021

• Husvagn & Camping 2021-06

• Husvagn & Camping 2021-05

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206