• 22 svar
Bilder
2007-12-23 kl 09:03

Det funkar inte här heller kag gör noh fel nu med , jag bigriper mycket lite om datorer.

2007-12-23 kl 09:40

Hej!
Om ni klickar på fotoalbumet på vänster sidan av site så kommer ni till alla fotoalbum.

2007-12-23 kl 10:07

[quote user="Zubac"]Hej!
Om ni klickar på fotoalbumet på vänster sidan av site så kommer ni till alla fotoalbum.[/quote] Det är alldeles riktigt. Och för att hantera det egna albumet, lägga
upp bilder mm, finns det flera vägar att gå. Klicka antingen på "Min
kontrollpanel" under Genvägar till höger och sedan på "Mina bilder" i
den gråblå listen i överkanten, eller på Fotoalbum i den grå remsan
allra längst upp till höger.Sedan finns valet "Publicera ny
bild" till höger. Klicka på knappen "Ladda upp bild" för att välja en
bild på hårddisken. Efter uppladdning kan bilden förses med bildtext,
beskrivning, nyckelord mm. Det går också att förhandsgranska för att se
resultatet innan publicering. Glöm inte att sedan klicka på Spara
längst ner.Ni som inte får till det, eller har specifika
problem, återkom gärna här eller via e-postformuläret http://www.husvagnochcamping.se/ovrigt/article181858.eceWebbsupport

2007-12-23 kl 10:36

Hej nog e det problem med att få till nya bilder! Jag har försökt olika vägar nu men jag kommer bara till fotoalbum och där finns det inget att hantera!

2007-12-23 kl 13:21

Samma för mig ,blir toki.........

2007-12-23 kl 13:50

Hej på er alla!
Jag vet inte vad som inte fungerar hos er men jag tänkte jag kunde skriva hur jag gör och hoppas att det kan hjälpa er! Hos mig fungerar det bra.
Annars kan det eventuellt vara så att det inte fungerar med en viss kombination av operativsysten och webbläsare. Jag kör Windows Vista Home premium med Internet Explorer 7.
Så har gör jag för att lägga till eller ändra befintliga bilder:
Jag klickar på fotoalbum längst upp till höger (I rutan under inloggad som: XXXXX). Därefter klickar jag på Hantera innehåll i den blå menyn på högersidan. I undermenyn till Hantera innehåll klickar jag på Alla bilder. Jag får då upp en lista på de bilder jag har inlagda och även en knapp med möjlighet att Lägga till ny bild. I denna lista ser jag även hur många ggr. bilden är visad (öppnad av andra) och om någon lämnat en kommentar (omdöme) om bilden.

2007-12-23 kl 15:30

Det finns ingen meny på höger sida.
Det står att det finns inget album att hantera !!!!

2007-12-23 kl 17:05

Nu har jag fått en julklapp av supporten, jag kommer åt mitt album!!!!!!
Tack för hjälpen Anders och GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!!!!!

2007-12-23 kl 17:11

"Deb blå menyn" har inte jag heller tillgång till :-(

2007-12-23 kl 17:20

Vad konstigt att ni inte har den blå menyn :-(
När jag går in och tittar på era profiler (frank och Conny-555) så ser jag era fotoalbum och bilderna som ligger i dem. Så någonstans finns ju era fotoalbum, det måste ha hänt något med länkningen mellan era album och er profil.....eller nåt.
Hoppas ni får hjälp av någon på support att lösa era problem för det är ju tråkigt när det inte fungerar.
Lycka till

2007-12-23 kl 18:25

Uffe N,tack för hjälpen,nu har jag kommit in i mitt fotoalbum

2007-12-23 kl 18:26

Jag har upptäckt ett problem och det verkar vara det som har drabbat en del av er. Alla står inte som ägare av sina egna fotoalbum... Vissa gör det, men på somliga saknas det. Detta måste vara något som knasat vid importen från gamla forumet.
Vi beklagar naturligtvis dessa problem. Alla som inte kommer åt sina album, använd det formulär som finns för att få hjälp, så fixar vi till er efter hand. Ska ni skriva in er här allihop, så blir den här tråden snabbt ganska tråkig...
Med förhoppning om en god jul, med eller utan bilder
- Anders, webbsupport

2007-12-23 kl 20:58

Nu ser ja mitt album ! ,har t o m laddat upp bild men provade söka albumet men de funka inte ,kanske inte kan söka eget album ?...........

2007-12-24 kl 12:14

Man får tacka Anders ,nu kan man ladda upp nya bilder..har redan gjort..helt underbart,hur enkelt som helst.Tack

2007-12-25 kl 11:12

Jag får heller inte upp något fotoalbum att hantera.Bara en röd banner.
Jag har på inrådan av webmaster bytt inlogg och lösen samt uppdaterat min profil utan resultat. Men som det verkar så är jag inte den enda. Det blir till att vänta och se vad som händer. Tydligen funkar det för en del för under fotoalbum i vänstra menyn finns det en del bilder upplagda.

2007-12-27 kl 10:16

Hej
Nu ska alla som har sparat sin profil och därför fått ett fotoalbum (eller de som redan hade ett på det gamla forumet) stå som ägare till sitt album och kan nu ladda upp bilder utan problem. Vi ber om ursäkt för att det har uppstått problem kring bildhanteringen.
Om ni fortfarande upplever problem tveka inte på att fråga!
MVH
- Julia, webbsupport

2008-01-12 kl 02:06

Varför går det inte att söka fotoalbum ,har provat flera olika men funkar inte ,får gå in i fliken visa alla album..........

2008-01-18 kl 10:16

Är det fler som har problem att ladda upp bilder? När jag försöker lägga upp nya bilder så när jag klickar på spara så kommer det upp flemeddelande
Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
osv osv.

2008-01-18 kl 13:04

Provade och fick samma svar som du Nina

2008-01-18 kl 16:20

Jag har också försökt ladda upp bilder och texten finns men det blir samma besked som du får Nina och se är det tomt i albumet men som sagt text finns????

2008-01-19 kl 12:51

Vi tycks ha ett problem här - någonting är uppenbarligen trasigt. Det är nu felanmält, men kan tyvärr inte åtgärdas förrän efter helgen.
Hälsningar
- Anders, webbsupport

2008-01-21 kl 09:15

Ser att det är fixat igen. Fina bilder har nu kommit in i deolika albumen. Tack för snabb åtgärd!

• 22 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

• Husvagn & Camping 2022-04

• Husvagn & Camping 2022-03

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206