• 17 svar
Gamla forumet
2007-12-30 kl 10:25

Hej H&C
Jag var inne på det gamla forumet och det var en medlem som undrade var alla tagit vägen. Har inte info gått ut till alla? Varför stängs inte det gamla ner? Finns ju ingen anledning att ha det kvar när vi fått ett nytt.
Mvh Lalle.

2007-12-31 kl 10:14

Hej Lalle
Nej,vi har inte fått nått info om nytt forum (märkligt), vi kontaktade HC och hör och häpna,vi har fallit ur hela systemet.Han kunde inte hitta oss trots att vi varit medlemmar nu i ett år.
Undrar om det finns fler av oss?
Det enda han kunde rekommendera oss var att börja om från början.Tråkigt!
Men,men, det är ju inget att hänga läpp för.
Så, ett riktigt Gott Nytt År till er alla Eva/Christer

2007-12-31 kl 10:25

Hej
Underligt att gamla medlemmar ramlar bort och jag som ny fick inbjudan. Hoppas att det löser sej för dom som blivit bort tappade.
MVH Fru lunkan

2007-12-31 kl 10:40

Ja, nu blev jag också förvånad. Det "gamla" forumet?? Hur kan man komma in där? Det stängdes ju och så öppnades detta "nya" istället. Underliga äro teknikens yttringar ibland. Men ett gott *** och ett gott nytt önskar jag alla!

2007-12-31 kl 11:06

Det är ju idiotiskt att det gamla forumet fortfarande ligger uppe och att man kommer in där (för det gör man!) utan att det länkas hit! När man kommer dit ser det ju helt normalt ut, flrutom att där inte finns några nya inlägg. Måste fixas!

2007-12-31 kl 11:20

Hej på Er!
Det var ju bra att det löste sig. Hoppas ni får ett gott avslut på det gamla året. Själv jobbar jag. Gott nytt år på er.
Mvh Lasse..

2007-12-31 kl 15:09

Har man lagt gamla forumet på favoriter så kommer man dit ,
Ja va dit igår o skrev in sajtnamnet i skriv(k)lådan. ser att janke hitta tillbaks

2007-12-31 kl 15:14

Som ni har förstått så är jag ny på detta forumet.Mitt förra inlägg skrev jag i morse men ändå står det att jag skrev det igår kl 21.14.Är det bara min sida som klockan går fel på? Nu är riktig tid 15.14 skall bli intressant vad eller om det står annan tid på inlägget.Det är inte lätt alla gånger att lära sig nått nytt. Men ni vet.Alla barn i början.
En sak till.När startade detta forumet?Har jag missat mycket?Får väl ta mig tid och titta igenom allt efter helgen

2007-12-31 kl 20:25

Hos mig står det att du skrev det sista 14.14.Hittar ingenstans där man stälelr in tidszon, som ju ofta finns i olika forum. Någon annan? Kolalt kontrollpanelen så gott jag kunnat.

2008-01-01 kl 10:37

Fattar liksom inte att Ni kommer fortfarande in i den gammla,när den inte finns längre.Har Ni lagt den i favoriter så plocka bort den,svårare är det väl inte.Så slipper Ni bli iriterade

2008-01-02 kl 17:21

Det är riktigt att det gamla forumet fortfarande finns kvar (på en helt annan webbadress). På grund av julhelg, klämdagar med mera har vi inte kunnat få det stängt, vilket dock kommer att ske snarast.
Till dess, kasta alla eventuella sparade adresser och använd enbart http://www.husvagnochcamping.se
- Webbsupport

2008-01-02 kl 22:56

Zubac, probemet gäller inte oss som är medvetna om det nya forumet, utan de som eventuellt INTE är det. De gör som Janke gjorde, gick till det gamla och undrade var allsin dar all håller hus! När man välär medveten om detnya forumet är ju åroblemet borta för just den personen,

2008-01-03 kl 07:55

Hej
Jag var inne idag på det gamla forumet o det funkar fortfarande, såg även att det tillkommit en ny medlem på självaste julafton och två nya inlägg där,

2008-01-15 kl 07:11

jag har nog vart där o skrivit tills jag upptäckte ingen svaade då luskade jag lite o hamnade här

2008-01-30 kl 14:34

Va in på gamla forumet nyss & det är fortfarande folk inne å skriver senast 20/1 -08

2008-09-07 kl 00:20

Hej.
För nåt/några år sen så var jag in på ett forum och jag diskuterade då om en husvagn som står en bit från mig. Jag gissar att den är hembyggd på 40-talet Äggformad från sidan men raka väggar, hittade då ingen som någon som va lik den . Den kom från Norge och hit:
Någon som känner igen detta???
Kan det vara det forumet jag inte nu hittar tillbaka till? Vad är föresten adressen dit?
Mvh Hasse

2008-09-07 kl 09:59

Hej!Du var kanske på Kanonprice forumet och den finns inte längre.Dom flesta därifrån år medlemar och skriver på Husvagnsforumet.com,det gör jag också...Mvh/Zubac

• 17 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

• Husvagn & Camping 2022-04

• Husvagn & Camping 2022-03

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206