2008-01-16 kl 19:31
|
|
Funktionen att visa "Inlägg du inte läst" tycker jag är jättebra, men, har jag inte varit inne på forumet på ett par dagar så kan det vara ganska många inlägg. Nu till problemet/önskemålet, ser jag på rubrikerna att det inte är något intressant för mig så skulle jag vilja markera dessa som lästa (som man kan göra i dom flesta e-postprogramm) annars kommer dom upp som olästa nästa gång jag loggar in och att öppna-stänga, öppna-stänga, ..... för att dom inte skall komma upp nästa gång är ganska jobbigt. Jag vet att det finns en funktion som endast visar inlägg tex. 3 dagar bakåt men om man då tittar på ett inlägg och går tillbaka så åker man verkligen tillbaka och får börja om från början. |
2008-01-16 kl 20:05
|
|
Håller med...!!! |
2008-01-17 kl 09:11
|
|
Jag saknar också den möjligheten |
|
|
2008-04-23 kl 13:41
|
|
Jag också |
2008-04-24 kl 15:32
|
|
Även jag saknar denna funktionplus att jag kar irritera mig på att när man använder knappen Nästa så följer man aktuell tråd och inte sitt aktuella urval.. |
2008-07-09 kl 14:00
|
|
Några frågor bara som berör detta inlägg ( är ny på forumet så det kanske är enkla/dumma frågor) |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.