Markera inlägg som läst / av Anonym 1223166445

• 6 svar
Markera inlägg som läst
2008-01-16 kl 19:31

Funktionen att visa "Inlägg du inte läst" tycker jag är jättebra, men, har jag inte varit inne på forumet på ett par dagar så kan det vara ganska många inlägg. Nu till problemet/önskemålet, ser jag på rubrikerna att det inte är något intressant för mig så skulle jag vilja markera dessa som lästa (som man kan göra i dom flesta e-postprogramm) annars kommer dom upp som olästa nästa gång jag loggar in och att öppna-stänga, öppna-stänga, ..... för att dom inte skall komma upp nästa gång är ganska jobbigt. Jag vet att det finns en funktion som endast visar inlägg tex. 3 dagar bakåt men om man då tittar på ett inlägg och går tillbaka så åker man verkligen tillbaka och får börja om från början.
Är det bara jag som upplever detta som besvärande?
Kann Webbmaster göra något åt detta?
HaDet och må bra!

2008-01-16 kl 20:05

Håller med...!!!

2008-01-17 kl 09:11

Jag saknar också den möjligheten

2008-04-23 kl 13:41

Jag också

2008-04-24 kl 15:32

Även jag saknar denna funktionplus att jag kar irritera mig på att när man använder knappen Nästa så följer man aktuell tråd och inte sitt aktuella urval..

2008-07-09 kl 14:00

Några frågor bara som berör detta inlägg ( är ny på forumet så det kanske är enkla/dumma frågor)

1. Kan man på något sätt bli av med olästa inlägg förutom att läsa dessa?
2. Om Nej på ovan fråga så borde det finnas ett sätt att markera alla olästa inlägg som lästa eller dyl funktion, just nu är det 2160 objekt för mig, finns inte en chans att gå igenom dessa och om jag loggar ut och loggar in igen vill jag bara ha nya inlägg under den tiden som jag var borta, inte dom "gamla" 2160 objekt inläggen

• 6 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

• Husvagn & Camping 2022-04

• Husvagn & Camping 2022-03

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206