• 16 svar
Tiden
2010-05-31 kl 13:58

Min undran varför är tiden helt ur led. Tiden på forumen stämmer ju inte alls med den riktiga tiden när ett inlägg skrivs?

2010-05-31 kl 14:30

Hej Axelvevaxel och tack för din uppmärksamhet. Detta har varit ett fenomen under ett par års tid. Medarbetare bakom hemsidan har inte lyckats justera tiden till rätt timma. Om det beror på vintertid/sommartid eller någon annan tidsnorm vet man inte. Låt oss hoppas att man löst frågan när hemsidan setts över. Arbete pågår alltså med olika förbättringar./ostbergr, moderator

2010-05-31 kl 16:10

Jag har fått en känsla att tiden nu stämmer med inläggen, kan detta vara möjligt??

2010-05-31 kl 16:15

Vad bra då kanske man redan hittat en tillförlitlig lösning. Själv trycker jag på skicka nu kl16.22, så får vi se vad som står på inlägget
/ostbergr
I efterhand ser jag att det skiljer "bara" 7 minuter.

2010-05-31 kl 16:31

Hmmm... hos mig är det en timme fel utöver de 7 minuterna. Någon inställning jag inte har observerat?

2010-05-31 kl 16:34

Vad skumt! I Firefox är det en timme fel, men inte i Explorer! I IE stämmer det (sånär på minuterna). Hmmm... igen!

2010-05-31 kl 16:46

Bra iakttaget Åsa! Nu finns det trots allt lite att forska i för webbmakarna eftersom klockan slår olika beroende på webbläsare.
Någon ytterligare som har andra webbläsare där klockan går efter egna idéer?/ostbergr

2010-05-31 kl 16:51

hmm, för mig visar Firefox exakt rätt tid, medan Explorer ligger efter med 13 timmar!!

2010-05-31 kl 16:56

LOL! The plot thickens!(Mystiken tätnar!)

2010-05-31 kl 17:09

Tidangivelserena är som folk ingen går lika...edling

2010-05-31 kl 18:08

Jag var faktisk inne och petade lite i dina inställningar Axelvevaxel... ;-)
Jag vågar mig inte på att förklara hur det hela hänger ihop, men huvudinställningen på hela forumet är rätt. Däremot kunde jag ändra inställningen på ett annat ställe, och som bara gäller just den medlemmen. Vips, så blev det tydligen rätt!
Men sen verkar det ju skilja mellan olika webbläsare och det kan vi inte få bukt med. Som jag nämnt i andra trådar är det en stor omgörning på gång och då kommer förhoppningsvis det här problemet vara som bortblåst.Time flies - nu ska jag gå hem. Ha en trevlig kväll!/Jenny

2010-05-31 kl 19:03

Det är ju inte någon jätteproblem trots allt. Bara lite skumt! Blir det tiullfixat, jättebra. Om inte klara vi oss allt ändå!

2010-05-31 kl 19:49

Varför är tiden så viktig??? Idkar ni inte friluftsliv???Campingliv kräver ingen klocka !! Går inte en vana att vara utan !!!?? En stilla undran:::: så bra... TE.

2010-05-31 kl 20:28

[quote user="asawi"]
Det är ju inte någon jätteproblem trots allt. Bara lite skumt! Blir det tiullfixat, jättebra. Om inte klara vi oss allt ändå!
[/quote]
Njaa, man kan ju tro att du ligger sömnlös på nätterna ;-)

2010-05-31 kl 20:52

Haha! Den var fin!Nä, den tiden på dygnet är min forumaktivitet synnerligen låg!

2010-05-31 kl 21:01

Tiden är som vatten vi har det bara till låns.TE

• 16 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

• Husvagn & Camping 2022-04

• Husvagn & Camping 2022-03

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206