Vad är det som blivit så fel efter moderniseringen? Jag saknar Er erfarenhet och goda råd. / av Leknes

• 11 svar
Vad är det som blivit så fel efter moderniseringen? Jag saknar Er erfarenhet och goda råd.
2010-10-06 kl 18:51

Jag saknar många av Er som startade trådar, svarade på trådar och kom med
bra förklaringar och goda råd.
Vad har gått snett? Visst får man lära om -- men så är det ju nu för tiden. Allt förändras. Ibland med en väldig fart.
Visst saknar även jag vissa saker, men då måste man ju framföra dem.
Här kommer några av mina frågor:

1) Varför kommer fotografierna i fel ordning när man lägger in dem?
2) Varför är första bilden i både "Mina bilder" och H&C:s fotoalbum skuggade
och kommer inte fram med detsamma? (Jag har lagt in en "startbild".)
3) Varför kan man inte kommentera foton, som man kunde förr?

Visst kan Ni på redaktionen fixa detta. Det tar kanske bara lite tid.
Jag väntar med spänning. Det blir säkert bra med tiden. Lycka till.

2010-10-07 kl 08:07

Jag saknar översikten av ett album som fanns förut. Då man kunde se typ 10-12 bilder på en sida.

2010-10-21 kl 16:45

Husvagn och camping sidan är helt förstörd efter att dom gjorde om den till camping glädje.
Detta är min åsikt.

2010-10-21 kl 23:34

Hej royal720tdl och välkommen tillbaka i etern.

Kan du förklara mer i detalj vad som är förstört? Antar att du också har några bra tips på hur du vill ha det i stället?

Många, för att inte säga de flesta medlemmarna som fanns med i gamla forumet, har tagit till sig moderniseringen, efter att ha varit lite tveksamma i inledningen. Nya medlemmar har inte det gamla utseendet med sig i ryggsäcken utan ser på sidan som den är.
Men alla förbättringsförslag är intressanta oavsett tidigare erfarenheter.
Hälsningar
/ostbergr, moderator

2010-10-22 kl 06:42

Det har ju varit en hel del diskussion om sidan typ bra , dåligt.
Fattar ni inte ändå , så skit it. Det finns annat på internet.
Jag vet att du raderar det här också och där är en andledning!

2010-10-22 kl 07:23

Jag tycker inte där är något fel, det gäller att anpassa sig till förhållanden på ett positivt sätt.

2010-10-22 kl 12:27

Håller med Dig Bero.
Jag har en känsla av, att den nya hemsidan kommer att bli jättebra. Visst är det fint att kunna önska nya grepp -- vem vet de kanske även kommer.

2010-10-22 kl 16:27

Olle skrev:
Det har ju varit en hel del diskussion om sidan typ bra , dåligt.
Fattar ni inte ändå , så skit it. Det finns annat på internet.
Jag vet att du raderar det här också och där är en andledning!

Som moderator raderar man det som strider mot givna skrivna regler. Man raderar en och annan gång även något som ligger på gränsen till det tillåtna. Men i ditt fall Olle så fordras det mer för att det skall raderas.

Nu önskar jag dig lycka till i ditt surfande på internet, och välkommen tillbaka när lusten faller på.

Det finns läsare kvar under tiden du är borta som både kommer med förändringsförslag, glada tillrop och ser positivt på utvecklingen. Både Bero och Leknes är goda exempel på detta.

På återhörande
/ostbergr, moderator

2010-10-22 kl 22:10

ostbergr skrev:
Hej royal720tdl och välkommen tillbaka i etern.

Kan du förklara mer i detalj vad som är förstört? Antar att du också har några bra tips på hur du vill ha det i stället?

Många, för att inte säga de flesta medlemmarna som fanns med i gamla forumet, har tagit till sig moderniseringen, efter att ha varit lite tveksamma i inledningen. Nya medlemmar har inte det gamla utseendet med sig i ryggsäcken utan ser på sidan som den är.
Men alla förbättringsförslag är intressanta oavsett tidigare erfarenheter.
Hälsningar
/ostbergr, moderator

Roland jag tror inte det har med utseendet på forumet att göra. Även om du försöker heja på och till viss del försvara det nya forumet, så borde du också se skillnaderna mellan dagens forum och det vi hade tidigare ? Att forumet har tappat i funktionalitet kan knappast ha undgått någon ? Att man då skapar ett forum utan att ha någon eftertanke i vad man gör eller vad som görs är tråkigt. Det är tråkigt även på det sätt att många av oss som är gamla i gården här, har tappat sugen, då det inte händer något med utvecklingen av sajten.

Detta du skrev till Royal720 ser jag mer som en provokation och skrivet i irritation.

"Kan du förklara mer i detalj vad som är förstört? Antar att du också har några bra tips på hur du vill ha det i stället? "

Du Roland har varit med sedan 2007 och borde väl känna till att vi är många som har trivts här på forumet. Lägg ned din energi på att få sajtbyggarna att göra sitt jobb och sluta kritisera dem som kommer med kritik.

2010-10-23 kl 10:13

Håller med dig Frank ,visst har det blivit sämre.,trodde också att om man förändrar så förändrar man till det bättre inte tvärtom..fotogallery är bara en..

2010-10-23 kl 14:04

Svaret på trådskaparens rubrik är väl ganska enkelt.
Ju fler som lämnar forumet desto färre råd och tips.

• 11 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

• Husvagn & Camping 2022-04

• Husvagn & Camping 2022-03

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206