Vart har Zubac tagit vägen? / av geva

Vart har Zubac tagit vägen?
2011-03-31 kl 22:00

Som sagt, vart har Zubac tagit vägen???

2011-04-01 kl 07:30

Saknar du honom ?
Kan väl vara bra att andra syns & hörs på forumet.
Han kommer med bra tips ibland, men han är nästan i alla trådar och skriver & komenterar. Blir bara för mycket iblnad.

2011-04-01 kl 09:07

Han har bytt forum! Vill inte nämna några namn, men det finns fler forum som handlar om camping & campingfordon.

2011-04-01 kl 10:26

Då får man väl önska honom lycka till där !

2011-04-01 kl 14:57

Jag har oxå sett honom i annat forum .

--------------------------------------------------
Hälsningar Conny Stefansson med familj som utgår från Kristinehamn i värmland

Bilder : [url] http://conny-555.bilddagboken.se/p/main.html [/url]
Picasa web : [url] http://picasaweb.google.com/conny.stefansson [/url]
Youtube : [url] http://www.youtube.com/user/connyst66 [/url]

CC medlem : 73162 Värmlands Län (S)

BIL : Volvo V70 2,5T 1999
DRAGBIL : VW Tiguan TSI 200 2008
DRAR : Cabby 67FT 2005 (stugan)

L-V-V-C = lägenhet-volvo-vw-cabby
2011-04-01 kl 17:44

Jag tycker det är tråkigt att Zubac lämnat oss, kom tillbaka Zubac
Det är väl bara att skriva om man känner för det eller hur Kentgm,

" Tänkte mest då på allas glädje "Campingglädje"

2011-04-01 kl 21:08

Vill även tillägga att man saknar alla fina bilder som Zubac leverade, då även på den sura Fiaten gubben äger.

2011-04-02 kl 12:15

Han kanske tar en tur till andra forum. Som jag har förstått så gillar han resa och upptäcka nya saker. Antingen på webben eller med husbilen.
Kanske är de sp nu med . Kör ett tag på andra forum som t.es husvagnsforum, camping.se eller det nya campingsnack som håller på att byggas upp.

2011-04-02 kl 14:17

Man märker i kon föränn båsplatsen är tomm OBS Inget ont i det utan att jag saknar hans sköna komentarer bla o bra tips

2011-04-03 kl 16:13

Ja du axelvevaxel. Klart man ska skriva om man känner för det, men att alltid skriva inlägg och kommentera blir ibland för mycket.Som jag skrev förra gången så skriver/skrev Zubac bra inlägg, men att alltid veta bäst, nä du. !!!.

2011-04-04 kl 13:57

Varför framförde och påpekade du inte det Kentgm när Zubac var medlem.
Du hade ju chansen under de år han var med !!! Jag tycker det är fel att dansa på bordet när han inte är med.

Sen tycker jag att med Zubac gick det verkligen att skämta om saker o ting, även om nu vissa personer inte fattade det!
Han har så att säga glimten i ögat. Kul om det finns fler och det finns det säkert här på forumet som har det??

2011-04-04 kl 17:39

Ha gjort det, men nu är det bra för min del.

2011-05-27 kl 19:30

Kan bara tala om att han är på resande upptäcktsfärder söder ut i Europa,,..
Zubac = Zaltko Schneberger jag kan få kontakt med honom ,men allt är nog bara bra ,har inte hört något annat.....

2011-05-31 kl 10:06

Tja..nu är man tillbaka igen från den civiliserade världen utanför..nästan 2månader ute med bilen och den italienska klenoden gick hur fint som helst och många bilder har jag tagit...fattar bara inte varför är det uteslutande Europeiska bilar som många svenskar åker utomlands..har inte set en enda Kabe än...dom blir kanske för varma i den gasande solen som är där nere i södern...hehe

2011-05-31 kl 13:02

Kul att du är med igen. Jag tror också de blir för varma därnere.
Campa runt gör man ju som sagt mest i solen så varför ska man då ha en varm Kabe.

2011-05-31 kl 16:06

Hej zubak du har hittat rätt forum igen det skall bli intresant att se dina nya bilder dom gammla har du tyvär raderat, det är roligt att du längtar efter Kabe- bilar där nere i värmen att du inte sett några var ju otur, beror säkert på att det var fel tid en sådan värm bil förekommer mer när andra oissolerde sko kartonger stå rundan stoppade i lador och blir mus ätna he he.

Ha det så bra isommr.

mvn BeRo

2012-01-07 kl 10:42

Citat:
Zubac = Zaltko Schneberger jag kan få kontakt med honom ,men allt är nog bara bra ,har inte hört något annat.....

Finns det nåt samband? :-)
Länk -> Zlatko

2012-01-07 kl 13:36

geva skrev:
Citat:

Länk -> Zlatko

Visst finns det :-)

2012-01-07 kl 13:44

Zubac skrev:
geva skrev:
Citat:

Länk -> Zlatko

Visst finns det :-)

Se film ->Klicka här :-)

2012-01-07 kl 14:27

Fel efternamn just i det fallet...:-)

2012-01-07 kl 17:27

bero skrev:
Hej zubak du har hittat rätt forum igen det skall bli intresant att se dina nya bilder dom gammla har du tyvär raderat, det är roligt att du längtar efter Kabe- bilar där nere i värmen att du inte sett några var ju otur, beror säkert på att det var fel tid en sådan värm bil förekommer mer när andra oissolerde sko kartonger stå rundan stoppade i lador och blir mus ätna he he.

Ha det så bra isommr.

mvn BeRo

Bertil!
Ingen i syd Europa vill ha kabe då det är omöligt att få en sådan Sval efter en dag i solen. De små tittgluggar dessa småländska byggen är försedda med släpper inte ut värmen tillräckligt fort, andra fab har kabes fönsterstorlek som toa eller köksfönster. men de är bra då ingen kan se in utan stege då de sitter så högt upp. Dessutom är kvaliteten dålig i förhållande till priset.

2012-01-07 kl 18:28

Äntligen ett svar i mitt tycke och smak...vad är kabe?Fast det är en orsak till..dom övervägande kabe vagnar står utan hjul på sesöngsplatser..typ Böda...

2012-01-07 kl 18:47

Jeg er ikke Kabeeier og har ingen interesser i firmaet, men vil ha rette opplysninger. Den danske linken "Campingferie.dk" gjorde en test med en Kabe i Marokko en sommer og fant på grunn av den gode isoleringen og de små vinduene at Kaben ikke ble særlig varm under oppholdet i Marokko.

2012-01-07 kl 20:44

Tack s7 för lite fakta i allt tyckande :-)

2012-01-08 kl 12:32

Folk frågar var är Zubac...jag är här..

Bild

2012-01-13 kl 16:03

Varför i hundan har denna gamla tråd dykt som en ny? Vad trött jag blir på liknande fadäser.

2012-01-13 kl 22:47

Heter det inte "som gubben i lådan dyker den/han upp"?
I dubbel bemärkelse...

2012-02-13 kl 07:26

Affärer på chatten ????????

2012-02-13 kl 08:17

Det verkar vara en illasinnad person som har tagit in sig på forumet..för dom inläggen är i nästan alla trådar?

2012-02-13 kl 08:29

Under natten har det smygit in ett antal inlägg innanför tidningens spamfilter.
Radering pågår
/ostbergr, moderator

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-10

• Husvagn & Camping 2022-09

• Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206